Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uszczelki pokrywy zaworów
#11
Na razie testuje jak bd okey to napisze jak bedzie się pocić to lipton
KA8 "Gangster" Kraków<3
Odpowiedz
#12
Odgrzewam kotleta - powód? Cały silnik zarzygany olejem , po 2xxxxkm uszczelki pokrywy zaworów poszły się paść i leje się z silnika jak cebra, z góry nic nie widać za to dół silnika cały mokry, olej wali strumieniami po bloku silnika i co gorsza na kolektor, siwy dym, poprostu masakra. Macie jakieś patenty? Czyżby osoba składająca silnik dała ciała?? Jakoś nie chce mi się wierzyć że po takim przebiegu uszczelki się zestarzały.
Pytanie czy któryś z was ogarniał temat i ma jakieś know how jak to zrobić raz a porządnie.

Pzdr. Adam
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#13
wg mnie jakość uszczelek można wykluczyć tylko i wyłącznie gdy są OEM. Parę razu uszczelniałem V łki Isuzu i na aftermarkecie zawsze ciekło.
v6
Odpowiedz
#14
Trzeba będzie w takim razie znów zamawiać z wiadomej firmy oemowe gumy... szkoda tylko tej roboty, bo lekko nie będzie, trzeba będzie wymienić znów komplet wraz z uszczelkami świec Podejrzany o syfie na silniku nie wspomnę, ręce mi dziś opadły - wiedziałem że olej kapie, ale to co zobaczyłem pod spodem to katastrofa, cały mokry, normalnie leci ciurkiem, nie wiem czy nie będę go wyjmował żeby go w całości umyć co by w przyszłości móc na bieżąco zlokalizować jakieś ewentualne wycieki.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#15
mam podobny problem, tyle, że w 4x4, które stało dwa lata. Silnik po remoncie, wszystko nowe, a leci jak cholera. Trzeba by go umyć i pojeździć i patrzeć skąd leci, bo zestaw uszczelek to 2,5 kpl :/
v6
Odpowiedz
#16
Szef tutaj dobrze mowi, jesli chodzi o uszczelki pokrywy zaworow, to tylko i wylacznie OEM, kazda inna pusci bardzo szybko. Przerabialem to juz dwa razy (bylem za glupi by sie nauczyc za pierwszym razem)
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#17
(02-06-2018, 0:20 )Givan napisał(a): Szef tutaj dobrze mowi, jesli chodzi o uszczelki pokrywy zaworow, to tylko i wylacznie OEM, kazda inna pusci bardzo szybko. Przerabialem to juz dwa razy (bylem za glupi by sie nauczyc za pierwszym razem)


Jedyne gumki jakie są w silniku nie oem to właśnie komplet na górę Podejrzany łącznie z uszczelniaczami zaworów... reszta jest założona oginalna. Nic to trzeba będzie się pochylić nad dzieciną i ogarnąć temat, najgorsze jest to że czas będę miał dopiero pod koniec marca O matko
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości