02-17-2018, 7:36
Koledzy, bracia w wierze i pasji
Jak wygląda sprawa z zawieszeniem w ka7/8 ? Tzn. Co można zregenerować w zakładzie a co trzeba kupić by przywrócić zawieszeniu młodzieńczą świeżość - chodzi o komplet przód i tył. (Coś mnie stuka z tyłu, jak skręcam, ujawniło się po wymianie amortyzatorów, stabilizator??) Pytanie typowo na tę chwilę teoretyczne, chciałbym w zasadzie kupić wszystko używane (wahacze) wyczyścić, pomalować i zregenerować, końcówki drążków chciałbym nowe, łączniki stabilizatorów też.
Drugie pytanie: zna ktoś legendarną i prawie mityczną postać osoby regenerujacej wahacze w Nowym Sączu?
Starszy Pan który robił niezniszczalne rzeczy które przeżywały całe samochody?
Jak wygląda sprawa z zawieszeniem w ka7/8 ? Tzn. Co można zregenerować w zakładzie a co trzeba kupić by przywrócić zawieszeniu młodzieńczą świeżość - chodzi o komplet przód i tył. (Coś mnie stuka z tyłu, jak skręcam, ujawniło się po wymianie amortyzatorów, stabilizator??) Pytanie typowo na tę chwilę teoretyczne, chciałbym w zasadzie kupić wszystko używane (wahacze) wyczyścić, pomalować i zregenerować, końcówki drążków chciałbym nowe, łączniki stabilizatorów też.
Drugie pytanie: zna ktoś legendarną i prawie mityczną postać osoby regenerujacej wahacze w Nowym Sączu?
Starszy Pan który robił niezniszczalne rzeczy które przeżywały całe samochody?