Liczba postów: 302
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Czerwionka
05-30-2018, 2:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-30-2018, 2:58 przez Wsciekly13041991.)
Nie robiłem próby olejowej. Jestem w trakcie rozbierania głowicy. Jak ją wyjmę to zobacze co tam mu dolega. Oddam do regeneracji, wymienie uszczelki i poskładam. Nie zamierzam remontować drugiej głowicy jeżeli nie ma potrzeby. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jeżeli ma ktoś manuala do ka9 to bym był wdzięczny za podesłanie. Linki ktoŕe były na forum są ,,martwe"
Carlos
Czytałem dokładnie ten temat który podajesz. Gruby remont. Nie przewiduje takiego. Ale zobaczymy co będzie
Liczba postów: 413
Liczba wątków: 32
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
4
Miejscowość: Gliwice
05-30-2018, 2:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-30-2018, 3:10 przez Szczebiot.)
Ogranięcie dwóch głowic to 800zl, usczelki, uszczelniacze pierdyliard innych głupot wraz z rozrzadem ~ 1300 robiąc jedną głowę oszczędzisz 400zl... nie wiem czy warto robić takiego partyzanta, śmierdzi drutem - weź pod uwagę że będziesz miał inny stopień sprężania pomiędzy "bankami" lewym i prawym niby nie duży ale jednak.
Ja żałuję że oszczedzilem dosłownie kilka złoty - zamiast złożyć górę na oem poszedłem w zamiennik i się rozciekło , same problemy. Teraz uszczelki pod głowicą też bym robił "kanapkowe" tzn. Stalowo miedziane. Byłoby wieczne.
Wszytsko zależy tylko czy auto robisz dla siebie hobbystycznie czy poprostu ma chwile pojeździć i będziesz gonił dalej w świat.
Liczba postów: 201
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
Miejscowość: Tychy
Rozkrecaj sam to tylko tak strasznie wygląda.