czy ten produkt od valvoline bedą dobre do naszych nastolatek ?
dyfer:
HP ( Gear Oil) GL-4 80W-90, 80W
chlodnica?
MAxLife Płyn chłodniczy AF ( Maxlife Coolant AF)
skrzynia AT, ktory?
SynPower ATF.
- Wysokowydajny, w pełni syntetycznych płyn do przekładni automatycznych, który przekracza wymagania specyfikacji wielu wiodących producentów samochodów.
- Opracowany specjalnie z myślą o długich interwałach wymiany i idealny do wszystkich przekładni automatycznych i układów typu powershift. Nadaje się również do układów przemysłowych i hydraulicznych.
- Wyróżnia się znakomitymi właściwościami zmniejszającymi tarcie, doskonałą płynnością w wysokich i niskich temperaturach oraz wysoką stabilnością termiczną.
MaxLife ATF.
Przekładnie o dużym przebiegu mają inne potrzeby. W miarę starzenia się przekładni automatycznych może następować twardnienie i pękanie uszczelek, powodujące wycieki. Ponadto powstałe osady mogą powodować zużywanie się części, ślizganie i trudności przy zmienianiu biegów. MaxLife ATF to jedyny ATF opracowany z myślą o pojazdach z przebiegiem ponad 100,000 kilometrów. Zaawansowana formuła pomaga zachować prawidłową pracę przekładni, poprawia wydajność i wydłuża żywotność przekładni z dużym przebiegiem.
- Konserwuje uszczelki przekładni automatycznych, chroniąc przed wyciekami.
- Ogranicza powstawanie osadów i zużycie.
- Poprawia i utrzymuje płynną pracę skrzyń biegów dłużej niż konwencjonalne ATF.
- Zapewnia doskonałą płynność przy niskich temperaturach i większą skuteczność warstwy ochronnej w temperaturach wysokich.
- Maksymalizuje żywotność przekładni automatycznych z dużym przebiegiem.
Max life chyba bedzie bardziej odpowiedni ?
dyfer:
HP ( Gear Oil) GL-4 80W-90, 80W
chlodnica?
MAxLife Płyn chłodniczy AF ( Maxlife Coolant AF)
skrzynia AT, ktory?
SynPower ATF.
- Wysokowydajny, w pełni syntetycznych płyn do przekładni automatycznych, który przekracza wymagania specyfikacji wielu wiodących producentów samochodów.
- Opracowany specjalnie z myślą o długich interwałach wymiany i idealny do wszystkich przekładni automatycznych i układów typu powershift. Nadaje się również do układów przemysłowych i hydraulicznych.
- Wyróżnia się znakomitymi właściwościami zmniejszającymi tarcie, doskonałą płynnością w wysokich i niskich temperaturach oraz wysoką stabilnością termiczną.
MaxLife ATF.
Przekładnie o dużym przebiegu mają inne potrzeby. W miarę starzenia się przekładni automatycznych może następować twardnienie i pękanie uszczelek, powodujące wycieki. Ponadto powstałe osady mogą powodować zużywanie się części, ślizganie i trudności przy zmienianiu biegów. MaxLife ATF to jedyny ATF opracowany z myślą o pojazdach z przebiegiem ponad 100,000 kilometrów. Zaawansowana formuła pomaga zachować prawidłową pracę przekładni, poprawia wydajność i wydłuża żywotność przekładni z dużym przebiegiem.
- Konserwuje uszczelki przekładni automatycznych, chroniąc przed wyciekami.
- Ogranicza powstawanie osadów i zużycie.
- Poprawia i utrzymuje płynną pracę skrzyń biegów dłużej niż konwencjonalne ATF.
- Zapewnia doskonałą płynność przy niskich temperaturach i większą skuteczność warstwy ochronnej w temperaturach wysokich.
- Maksymalizuje żywotność przekładni automatycznych z dużym przebiegiem.
Max life chyba bedzie bardziej odpowiedni ?