Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
oleje i płyny
#1
czy ten produkt od valvoline bedą dobre do naszych nastolatek ?

dyfer:
HP ( Gear Oil) GL-4 80W-90, 80W

chlodnica?

MAxLife Płyn chłodniczy AF ( Maxlife Coolant AF)

skrzynia AT, ktory?
SynPower ATF.

- Wysokowydajny, w pełni syntetycznych płyn do przekładni automatycznych, który przekracza wymagania specyfikacji wielu wiodących producentów samochodów.
- Opracowany specjalnie z myślą o długich interwałach wymiany i idealny do wszystkich przekładni automatycznych i układów typu powershift. Nadaje się również do układów przemysłowych i hydraulicznych.
- Wyróżnia się znakomitymi właściwościami zmniejszającymi tarcie, doskonałą płynnością w wysokich i niskich temperaturach oraz wysoką stabilnością termiczną.

MaxLife ATF.

Przekładnie o dużym przebiegu mają inne potrzeby. W miarę starzenia się przekładni automatycznych może następować twardnienie i pękanie uszczelek, powodujące wycieki. Ponadto powstałe osady mogą powodować zużywanie się części, ślizganie i trudności przy zmienianiu biegów. MaxLife ATF to jedyny ATF opracowany z myślą o pojazdach z przebiegiem ponad 100,000 kilometrów. Zaawansowana formuła pomaga zachować prawidłową pracę przekładni, poprawia wydajność i wydłuża żywotność przekładni z dużym przebiegiem.

- Konserwuje uszczelki przekładni automatycznych, chroniąc przed wyciekami.
- Ogranicza powstawanie osadów i zużycie.
- Poprawia i utrzymuje płynną pracę skrzyń biegów dłużej niż konwencjonalne ATF.
- Zapewnia doskonałą płynność przy niskich temperaturach i większą skuteczność warstwy ochronnej w temperaturach wysokich.
- Maksymalizuje żywotność przekładni automatycznych z dużym przebiegiem.

Max life chyba bedzie bardziej odpowiedni ?
Odpowiedz
#2
Moran, co do dyfra, to wiesz o co kaman, rozmawialismy dzis na ten temat. AT tylko i wyłacznie oryginał Honda.
Odpowiedz
#3
Legend95 niech się wypowie jeśli chodzi o Valvoline ATF MaxLife, bo kojarzę, że lał do Acury. Sam planuję Valvoline do skrzyni wlać, także też jestem ciekaw. Do dyfra też mam właściwie w planach... także podpinam się pod pytanie Uśmiech W silniku już jest Valvoline (na starym oleju coś tam stukało, chyba zawory, na nowym jest ok). Nie robię reklamy ale po prostu cenię sobie tę firmę.
Odpowiedz
#4
Z tego co widzę w manualu KA7/8 mowa jest o Dextron-II, więc chyba nie jest konieczny ATF-Z1.

Osobiście uważam, że ATF Valvoline MaxLife w zupełności wystarczy.
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#5
no dobrze do aso podjadę... uparłem się jak osioł na tego Valvoline Uśmiech

ile dyfer mieści oleju bo w manualu nie widzę
Odpowiedz
#6
Z tego co widzę, to do dyfra trochę ponad litr wchodzi (1,1l).
Odpowiedz
#7
masz racje mati, jakoś mi to umknęło... płyn wymieniony na Hondowski,

podobno nasze dyfry lubią cieknąć , warto sprawdzać stan oleju co jakiś czas !
Odpowiedz
#8
ATV maxlife w skrzyni vył najlepszy z tego co lałem(a różne testowałem). Jeśłi nie chcesz wydać fortuny na olej to jest to jako taka alternatywa do ATF-Z1. ATF Z1 jest wart tej kasy- trochę jak botoks, liftinguje nasze stare skrzynie Oczko

Do silnika lałem maxlive 5W-40 - olej sprawował się poprawnie, silnik był cichy i nawet się nie zatarł Oczko

do chłodnicy HOnda coolant jest the best i nie jest drogi. Dyfer nie potrzebuje specjalnej troski i nie kaprysi co do firmy. Zachować lepkość i dobrą jakość oleju.
Odpowiedz
#9
Jak ,,vył " to lepiej go nie polecać Diabeł
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#10
Cześć. Jakby co dowiedziałem się co można nalać do dyfra: Castrol Syntrax universal 80W-90. 
Moze sie komus jeszcze przyda.
Pozdrawiam 
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości