Witajcie,
ponieważ jak wiadomo Legenda w dobrym stanie kupić ciężko a trafiło mi się coś równie ciekawego i w świetnym stanie to postanowiłem zaryzykować i spróbować przygody z Subaru.
Stylistycznie baaardzo odbiega od klasycznej linii Legenda.
Mam nadzieję, że mimo wszystko chociaż kilku osobom się spodoba
A co do Legenda to myślę, że jeszcze kiedyś zawita spowrotem jakaś ładna sztuka.
MODEL: 1993, coupe
SILNIK: 3300ccm H6, 230KM
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria z wywalonymi katalizatorami.
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: 4X4 jak to w subaru, ASB.
ZAWIESZENIE: Seria ale wszystkie tuleje zmienione na czerwone poliuretany
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY KIT: seria
ŚRODEK: seria
CAR AUDIO: seryjne subaru + zmieniarka na 12cd
DODATKOWE: Wzmocniona chłodnica robiona na zamówienie + chłodzenie skrzyni biegów.
MOC: 230 lub 240KM
PLANY: Dopieścić i śmigać
ponieważ jak wiadomo Legenda w dobrym stanie kupić ciężko a trafiło mi się coś równie ciekawego i w świetnym stanie to postanowiłem zaryzykować i spróbować przygody z Subaru.
Stylistycznie baaardzo odbiega od klasycznej linii Legenda.
Mam nadzieję, że mimo wszystko chociaż kilku osobom się spodoba
A co do Legenda to myślę, że jeszcze kiedyś zawita spowrotem jakaś ładna sztuka.
MODEL: 1993, coupe
SILNIK: 3300ccm H6, 230KM
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria z wywalonymi katalizatorami.
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: 4X4 jak to w subaru, ASB.
ZAWIESZENIE: Seria ale wszystkie tuleje zmienione na czerwone poliuretany
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY KIT: seria
ŚRODEK: seria
CAR AUDIO: seryjne subaru + zmieniarka na 12cd
DODATKOWE: Wzmocniona chłodnica robiona na zamówienie + chłodzenie skrzyni biegów.
MOC: 230 lub 240KM
PLANY: Dopieścić i śmigać