Liczba postów: 36
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Ściągasz środkową maskownice nawiewu, uzyskasz dostęp do dwóch śrub mocujących panel od góry, następnie demontujesz plastik który osłania dźwignię zmiany biegów (podważasz go np. płaskim cienkim śrubokrętem - wszystko na zatrzaskach) odłączasz przełączniki od podgrzewania foteli oraz wykręcasz żarówkę która podświetla w jakiej pozycji znajduje się drążek zmiany biegów. Kolejny krok to wyczepienie maskownicy wraz z popielniczką – zacznij demontaż od strony kubków na napoje poprzez pociągnięcie do góry, gdy wyskoczy z czterech zatrzasków to całą maskownicę pociągniesz lekko do siebie odłączysz żarówkę podświetlającą zapalniczkę i kostkę od zapalniczki tym sposobem uzyskasz dostęp do dwóch kolejnych śrub, które trzymają panel od dołu. Wykręcasz te dwie śruby i wywalasz całą konsolę. Pamiętaj o odłączeni przewodów, które dochodzą do panelu klimy, radia oraz przełączników od podgrzewania tylnej szyby, regulacji reflektorów i światła przeciwmgielnego. Te trzy ostatnie możesz powypinać z kostek poprzez wypchnięcie przełączników na zewnątrz konsoli ( wkładasz łapę pod konsolę wymacasz kostki od przełączników i wypychasz w swoją stronę czyli na zewnątrz )
Myślę, że opis w miarę czytelny
k@mil
Honda Legend III 3.5 V6 1996r