Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Płyn chłodniczy
#1
Mam kilka pytań:

Jaki płyn chłodniczy powinienem zalać do KA9?

Powinienem go wlać tylko do zbiorniczka wyrównawczego, czy do samej chłodnicy też?

W jaki sposób odpowietrzyć układ?

Dodam, że dzisiaj (na szczęście po bardzo krótkiej drodze), zauważyłem falowanie obrotów i gwałtowny wzrost temp. Na szczęście udało mi się dojechać do domu i temp. wskoczyła, właściwie jak już parkowałem. Jednak jak otworzyłem maskę to zauważyłem lekki dymek z chłodnicy. Generalnie jest w niej pusto. Czeka mnie wymiana, bo raczej w uszczelnianie się bawić nie ma sensu? Chciałem ją tylko zalać, żeby dojechać do mechanika.
Odpowiedz
#2
Po prostu wlewaj płyn powoli tak długo aż przestanie wchodzić.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#3
No ok, ale jaki płyn i gdzie wlewać? Odkrecenie korka odpowietrzy układ?
Odpowiedz
#4
Do chłodnicy !
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#5
jak ci dymek z chłodnicy idzie to , problem leży nie w płynie a czymś innym . Uszczelka pod głowicą albo jeśli masz gaz założony to reduktor wali bąki do układu chłodzenia. Obyś miał po prostu za mało płynu bo jeśli nie to roboty co nie miara.
Odpowiedz
#6
Nie, to jest sprawa chłodnicy, bo jest w niej pusto a parował płyn, który uciekał górą chłodnicy. Dymku dużo nie było, bo akurat to zaczęło mi się dziać prawie pod domem, więc szybko zgasiłem auto, żeby nie przegrzać.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości