Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ka8 ukladanka
#1
przy ukladaniu legenda przydala by sie niewielka podpowiedz w kogo leza brakujaca puzzle Pomysł ,



[Obrazek: 2012-05-04-006_1.jpg]


,
do poprawek wizualnych jest Wydech srodkowy i koncowy (koncowy przyjdzie remus)
wiec szukam srodkowej czesci tlumika ,
Antena elektryczna
wymiana kolektorow (chyba trzeba silnik targac)
zawor kulkowy prawego spryskiwacza swiatel (najlepiej 2x bo w ACC tez mi wysiadl)
Odpowiedz
#2
Zupełnie nie wiem o co tu chodzi. Język To są Twoje byłe auta i doszedłeś do wniosku, że wolisz od nich Legenda? I tego z diagnostą też nie pojąłem.
Odpowiedz
#3
zmodyfikowalem post tak by nie bylo problemow z czytaniem
pozdrawiam
Odpowiedz
#4
(05-05-2012, 19:46 )Elvis napisał(a): przy ukladaniu legenda przydala by sie niewielka podpowiedz w kogo leza brakujaca puzzle Pomysł ,
Nic a nic tego nie rozumiem. O co chodzi? Uśmiech
Odpowiedz
#5
Elvis w wysublimowany i zawoułowany sposób zapytał; kto sprzedaje graty do Legenda? Oczko
Odpowiedz
#6
mam takowa nadzieje ze w przeciągu następnych 2 miesięcy poukładam legenda w całość (wizualnie) bo technicznie to ogarnięty jest na wielkie zaskoczenie Diagnosty ale dopatrzył się nie do końca dobrze świecącej prawej lampy co nie przeszkadzało mu przy klejeniu plakiety na 2 lata ,
Firma Solokar S.C Sczecin ogarniała stronę techniczna pod nadzorem PTQ ,
dla przykładu przy zwolnionym hamulcu ręcznym i bieg na N auto musi sie swobodnie toczyć zaciągniecie ręcznego Hamulca na trzeci zabek musi spowodować zatrzymanie sie Auta i zabezpieczyć przed stoczeniem , wymogi TÜV ale diagności sa tu bardzo wyrozumiali (wazne by dzialal) , Firma Solokar tak skonfigurowała ręczny Hamulec ze przy 2 ząbku auto sie juz nie stoczyło a na trzecim niemal blokowało kola , przy zwolnionym hamulcu auto swobodnie sie toczy ! , diagnosta dwa razy startował rolki by sprawdzić czy kola sie swobodnie kręcą (juz po całym przeglądzie musieliśmy przepchnąć Legenda na rolki i z rolek odpalić bo AKKU nie dało rady),
przy okazji pobytu w ZS ekipa ogarnęła mi ACC po wypowiedzi Pana W.(Właściciela) iz usterka usunięta i brak dalszych grzecznie zapłaciłem nie mając cienia wątpliwości po tym jak przejechałem sie Legendem na przegląd wiedziałem ze Solidnie wykonali zlecenie , Firma Solokar naprawdę Solidny Partner ! na szczecin i Okolice gorąco polecam.
Odpowiedz
#7
update , C35A2
26L->300km i legend ponownie stoi ,
Odpowiedz
#8
przymusowo?
v6
Odpowiedz
#9
czy ja wiem , listwa paliwowa stracila szczelnosc na oringach wtryskow , zamowilem 6 szt zaloze* i bedzie chulac , drobne babole do poprawki i będzie jak fabryczne C35 w KA8 ,
co ciekawe na 5 biegu z pułapu 1200 rpm podnosi sie tak jak ACC na 3 biegu może się uda miasto przelecieć nie zmieniając biegów Oczko , Trasa mieszana szybciej i wolniej miasto i poza miastem trochę autostrady wychodzi coś około 9L/100 , mam takiego czuja ze w trasie powinienem sie zamknąć w okolicach 8L

edit ,

oczywiscie to byla moja druga przejaszczka tym legendem od zakupu ( luty 2012) ,
jedno juz wiem ze gdybym sie wczesniej zainteresowal KA8 plus swap na C35 to z pewnością nie miał bym az tylu Prelud (1x II gen , 3x III Gen 12V AT ,16V,16V AC 4WS , chyba 3x IV gen F20,H23,H22 , 1x V gen H22),
o ile sie nie myle to musi byc roznica w rozstawie OSI miedzy Prelude a KA8 , Legend pięknie płynie po nierównej i falowanej drodze gdzie preluda zachowuje sie bardzo nerwowo
Odpowiedz
#10
(09-10-2012, 4:48 )Elvis napisał(a): przejaszczka
Jak Boga kocham stawiasz piwo Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości