Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapchany układ chłodzenia?
#21
Po odpowietrzeniu, zmianie węża, termostatu trochę się to wszystko uspokoiło. Auto jeździ dobrze na gazie. Ale z kolei pomału pojawia się problem z odpalaniem (poruszany ostatnio na forum, także nie będę tutaj spamował). Jeszcze tego parownika nie sprawdziłem, jutro na wszelki wypadek zmienię korek chłodnicy, jak będzie chwila to i wypnę parownik z obiegu i zobaczymy co z tego wyjdzie, mam nadzieję, że to będzie to, bo naprawdę silnik jest u mnie jedną z niewielu rzeczy, która wygląda na bardzo dobrze zachowaną, mam tutaj na myśli przede wszystkim tę kompresję i nie chciałbym, żeby się okazało, że jest inaczej.

Danielofski: nie mów, że nie o tym mowa w tym wątku, bo o tym też Język
Odpowiedz
#22
Dalsze poszlaki są takie, po wypięciu reduktora przy dodawaniu gazu woda wznosi się tyle co nic (przy zimnym silniku), w każdym razie nawet z chłodnicy nie wypływa. Ale fakt faktem, że nie gazowałem powyżej 3,5krpm. Wczoraj jak z kolegą spod świateł poleciałem to zwrócił mi uwagę, że mi kopci, chwilę stanąłem, spytałem na jaki kolor, powiedział, że na biało. To dzisiaj stanąłem za autem i ojca poprosiłem żeby tak przygazował do 5krpm, to mnie trochę woda opryskała. Pamiętam, że jak miałem Rovera to też z wydechu był "prysznic" przy ostrzejszym gazowaniu. To normalne? Następnym razem dam łatwiejszą zagadkę, np jakiś rebus. Duży uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości