06-16-2012, 19:31
Chyba naczytałeś się za dużo Auto Światu i Motoru Jakbyś troszkę miał w rękach różnych części to zobaczyłbyś, że niektóre owszem, są robiona budżetowo i byle jak, dlatego nie zakłada się np. najtańszych amortyzatorów, natomiast część rzeczy nie da się wykonać inaczej, a na dodatek jakiś podzespół robi jedna jedyna fabryka, bo nikomu nie opłaca się robić form i całego oprzyrządowania na obudowę piasty, której sprzedają się jakieś śmieszne ilości. Także mógłbyś się mocno zdziwić, że często taka właśnie piasta ma obudowę z jednego źródła, a różnica tkwi w łożysku, które w zależności od jakości padnie wcześniej lub później. W tym momencie jeśli łożysko za 300 zł padnie mi po 50 000 km, a to za 1200 zł padnie po 100 000 km to dla mnie rachunek jest prosty. Po ostatnie jeśli myślisz, że jeśli ktoś nie jest typowym "pakowaczem" to znaczy, że każdy element od A do Z wykonuje w swoich zakładach, to masz o tym bardzo słabe pojęcie.