Liczba postów: 131
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Tak, bez pinu kondensatora. Mi do myślenia dało to, że w Hondzie Legend są cewki bez kondensatora, w Acurze Legend są już z kondensatorem, niezależnie od rocznika. Także uznałem, że to bez większego znaczenia. A cewki zmieniałem, bo komputer pokazał błąd P1318, za niskie napięcie na świecach/cewkach z lewej strony. Podczas jazdy oczywiście też się to objawiało, jak się silnik dogrzał to przerywał, na postoju trząsł się, nie chciał "powoli" przyspieszać, tolerował tylko dynamiczną jazdę. U mnie wydmuchana uszczelka pod kolektorem dolotowym, ale objawy tylko były zimą jak silnik był mocno zmarznięty, rano obroty falowały. Poza tym wszystko było ok. Mechanik mi nawet powiedział, że jak się nic nie dzieje to żebym tego nie robił.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2012
(09-19-2012, 23:57 )mati0072 napisał(a): Tak, bez pinu kondensatora. Mi do myślenia dało to, że w Hondzie Legend są cewki bez kondensatora, w Acurze Legend są już z kondensatorem, niezależnie od rocznika. Także uznałem, że to bez większego znaczenia. A cewki zmieniałem, bo komputer pokazał błąd P1318, za niskie napięcie na świecach/cewkach z lewej strony. Podczas jazdy oczywiście też się to objawiało, jak się silnik dogrzał to przerywał, na postoju trząsł się, nie chciał "powoli" przyspieszać, tolerował tylko dynamiczną jazdę. U mnie wydmuchana uszczelka pod kolektorem dolotowym, ale objawy tylko były zimą jak silnik był mocno zmarznięty, rano obroty falowały. Poza tym wszystko było ok. Mechanik mi nawet powiedział, że jak się nic nie dzieje to żebym tego nie robił.
Dzięki za odpowiedź. Sporo to wniosło do tematu. Pzdr.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2012
Mierzył może ktoś rezystancję cewki pomiędzy 1 i 2 pinem? Wg. manuala powinno być 0.9 - 1.1 Ohm. U mnie jest 1.7 na KAŻDEJ cewce.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
U mnie podobnie - 1,6-1,7, miałem już nawet upatrzone 3-pinowe od Acury, 6 sztuk, ale też miały 1,7 Ohma. Podpisuję się pod pytaniem Kolegi.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Problemu ciąg dalszy. Świece nawet próbowałem podmieniać. Zakładając, że rzeczywiście problem cały czas leży w lewej stronie to nasuwa mi się komputer, wiązka niskiego napięcia. Co sądzicie...? Innej opcji, przynajmniej ja, nie widzę.
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: Białystok
nie wiem czemu ale ja mam na każdej cewce 1,2-1,3 Ohma i chodzi wszystko ok. na każdej zapasowej cewce również tyle samo było. mam problem z przygasaniem auta na wolnych obrotach ale tylko na gazie. wyszło na wtryski gazowe, ale przy okazji sprawdzone cewki
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
U mnie wyszło na to, że jedna cewka jednak miała przebicie, a przy okazji to zauważyłem, że jak mi gaz nie działa (jakiś kabelek czasem nie styka czy coś) to na benzynie też średnio chodzi. Jak gaz działa to i na benzynie hula.
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Czytam csłą tą dyskusję i zastanawiam się czy sprawdziłeś działanie układu wydechowego ?
Jakoś dziwnie mi to wygląda na zapchany katalizator.
Bo skoro nie ma błedów po stronie elektroniki to usterka jest czysto mechaniczna.
Cewki miałyby wpływ na zwiększone spalanie i nieduży spadek mocy ale nie utratę takowej w jakimś konkretnym zakresie obrotów.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: Białystok
u mnie benzol chodzi super. tylko problem z gazem. Zibi54 myślę że jak by był błąd w wydechu byłby błąd na kąpie
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Za sondą?
Nie wyskoczy Ci żaden błąd (np. zapchany tłumik).
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY