(02-05-2013, 8:10 )ManiacHST napisał(a): Jak nie wiesz co było robione to zacznij od podstaw
1. Kompletny rozrząd
2. olej w skrzyni + filtr
3. Olej silnikowy z filtrem
4. Filtr powietrza
5. Filtr kabinowy
6. Sprawdź luzy w układzie zawieszenia
7. Spr. stanu całego układu hamulcowego,nie zaszkodzi zmienić płyn.
Może dużo ale warto o to dbać bo dzięki temu zawsze dojedziesz do celu i wrócisz do domu.
ps.dla Legenda 200k km to całe nic. To tak jak by skoda zrobiła 1 mln km
taaaaaak!!!!! te siedem pkt każdy kupujący (jakikolwiek) samochód powinien napisać sobie na ścianie
200tys km to nie przebieg, jak auto należało do kogoś kto miał na ścianie taka listę
Jak Legend jest krajowy to POLECAM przed kupnem jechać do najbliższego ASO - ja byłem i nie żałuje - koszt w 2012r to 249,6pln i jest nieporównywalnie "malutki" w stosunku do "defektów" na jakie możesz się naciąć - zawsze po takim sprawdzeniu można trochę po negocjować ze sprzedającym
- podadzą Ci koszty np. ew. części
ASO Hondy może przy tej okazji sprawdzić Historię auta (plus dla aut krajowych)
Na co zwracać uwagę moim zdaniem:
[undefined=undefined]!!!na płyny!!![/undefined] i nie tylko
patrz pkt.:
2. olej w skrzyni
3. Olej silnikowy
4. Filtr powietrza
+
6. Sprawdź luzy w układzie zawieszenia
7. Spr. stanu całego układu hamulcowego
[undefined=undefined]jak czegoś nie ma lub jest czarne i gęste lub zarosło pajęczynami samochodu nie kupuj[/undefined] - jeżeli poprzednik o auto nie dbał to się pogrążysz... a z auta będziesz niezadowolony
Zawieszenie może być dość kosztowne jeżeli korzystasz z pomocy mechaników
a autko było źle traktowane
...co do awaryjności ukł. zawieszenia... to w mojej KA9 (2000r. i 200tys km przebiegu) ponad 70% podzespołów siedzi w niej od nowości
jako drugorzędną sprawę po traktuj wygląd (oczywiście nie popadamy w skrajności) a ze swojego nowego nabytku jakim będzie [undefined=undefined]HONDA LEGEND KA9 BĘDZIESZ NAPRAWDĘ ZADOWOLONY[/undefined]
pzdr i powodzenia