Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2000rok- 202tys. km >>> co do zrobienia?
#1
Witajcie,

Mam na oku Legenda - krajowy od początku.
Wygląda, że przebieg OK.
Generalnie zadbany.

ale... wiadomo... rocznik 2000 + przebieg = coś do zrobienia...

Jakie rzeczy przy tym przebiegu mogą być do zrobienia?

Jakie słabe punkty ma ten model (po lifcie) ?

Pozdrawiam
miszaa
Odpowiedz
#2
No i mamy ponad pięciuset zarejestrowanych użytkowników na forum i żadnej odpowiedzi... więc albo auta nie doszły do takiego przebiegu, albo nadal nic się nie dzieje z nimi Pomysł
Aby nie zakładać nowego wątku proponuję w tym temacie wpisywać usterki jakie (ewentualnie się przytrafiły) i stan licznika (przebieg może być innyDiabeł)
np. 212 tys. km - wymiana amortyzatorów tył.
Odpowiedz
#3
Miszaa nie bądż nerwowy .
Jak widać narazie nie stwierdzono typowych awarii .
Jak popatrzysz w koło mautka to sam zobzczysz czy coś jest nie tak.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#4
202tkm wskazywałoby na rychłą konieczność choćby zbadania rozrządu (pasek,napinacz,pompa wody). Jeśli przebieg prawdziwy, w/g manuala chyba co 120tkm więc może to nadwrażliwość...
Odpowiedz
#5
Jak nie wiesz co było robione to zacznij od podstaw
1. Kompletny rozrząd
2. olej w skrzyni + filtr
3. Olej silnikowy z filtrem
4. Filtr powietrza
5. Filtr kabinowy
6. Sprawdź luzy w układzie zawieszenia
7. Spr. stanu całego układu hamulcowego,nie zaszkodzi zmienić płyn.

Może dużo ale warto o to dbać bo dzięki temu zawsze dojedziesz do celu i wrócisz do domu.

ps.dla Legenda 200k km to całe nic. To tak jak by skoda zrobiła 1 mln km
Jak nazywa się auto dla Roma?


Roomster Uśmiech
Odpowiedz
#6
(02-05-2013, 8:10 )ManiacHST napisał(a): Jak nie wiesz co było robione to zacznij od podstaw
1. Kompletny rozrząd
2. olej w skrzyni + filtr
3. Olej silnikowy z filtrem
4. Filtr powietrza
5. Filtr kabinowy
6. Sprawdź luzy w układzie zawieszenia
7. Spr. stanu całego układu hamulcowego,nie zaszkodzi zmienić płyn.

Może dużo ale warto o to dbać bo dzięki temu zawsze dojedziesz do celu i wrócisz do domu.

ps.dla Legenda 200k km to całe nic. To tak jak by skoda zrobiła 1 mln km

taaaaaak!!!!! te siedem pkt każdy kupujący (jakikolwiek) samochód powinien napisać sobie na ścianie Uśmiech
200tys km to nie przebieg, jak auto należało do kogoś kto miał na ścianie taka listę Uśmiech
Jak Legend jest krajowy to POLECAM przed kupnem jechać do najbliższego ASO - ja byłem i nie żałuje - koszt w 2012r to 249,6pln i jest nieporównywalnie "malutki" w stosunku do "defektów" na jakie możesz się naciąć - zawsze po takim sprawdzeniu można trochę po negocjować ze sprzedającym Uśmiech - podadzą Ci koszty np. ew. części
ASO Hondy może przy tej okazji sprawdzić Historię auta (plus dla aut krajowych)

Na co zwracać uwagę moim zdaniem:
[undefined=undefined]!!!na płyny!!![/undefined] i nie tylko Uśmiech
patrz pkt.:
2. olej w skrzyni
3. Olej silnikowy
4. Filtr powietrza
+
6. Sprawdź luzy w układzie zawieszenia
7. Spr. stanu całego układu hamulcowego
[undefined=undefined]jak czegoś nie ma lub jest czarne i gęste lub zarosło pajęczynami samochodu nie kupuj[/undefined] - jeżeli poprzednik o auto nie dbał to się pogrążysz... a z auta będziesz niezadowolony

Zawieszenie może być dość kosztowne jeżeli korzystasz z pomocy mechaników Uśmiech a autko było źle traktowane
...co do awaryjności ukł. zawieszenia... to w mojej KA9 (2000r. i 200tys km przebiegu) ponad 70% podzespołów siedzi w niej od nowości

jako drugorzędną sprawę po traktuj wygląd (oczywiście nie popadamy w skrajności) a ze swojego nowego nabytku jakim będzie [undefined=undefined]HONDA LEGEND KA9 BĘDZIESZ NAPRAWDĘ ZADOWOLONY[/undefined]
pzdr i powodzenia Uśmiech
Odpowiedz
#7
jeśli zachodzą przesłanki, że ktoś się nie stosował do w/wym p-któw, proponuję pomiar kompresji (60zł)
Odpowiedz
#8
No i coś się ruszyło w temacie, mamy bardzo ładny zbiór porad przed zakupowych.
A powiedzcie mi, ile wytrzymują w tym modelu oryginalne amortyzatory i sprężyny ? Kto z użytkowników ma duży przebieg auta (np. 300 tys km) i może się pochwalić nadal wzorową pracą silnika ?
Odpowiedz
#9
OT: wielu ma, ale albo o tym nie wiedzą, albo się nie przyznają Oczko ...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz
#10
No co Ty dr.big opowiadasz ?
Przecie w tym kraju wszystkie autka są po starszych paniach , które mało jeżdziły i bardzo wolno!
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości