Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pukanie zawieszenia
#1
Co jest najczęstszą przyczyną pukania w zawieszeniu ??
Z tego co udało mi się wysłuchać to jest lewa strona , mowa o przodzie.
Dźwięk jest taki jakby sprężynowało.
Odpowiedz
#2
zawieszenie jest wielowachaczowe i ma sporo elementów zużywających się i brzmiących przez to różnorako. jeśli nie przegląd w SKP, to zakład zajmujący się fachowo zawieszeniami polecam
Odpowiedz
#3
byłem na SKP wykryto luz na górnym wahaczu (sworzniu) . Dziś wahacz wymieniony i k... nadal puka Smutny
Odpowiedz
#4
kurde mam podobny problem, stuka mi cały czas coś w zawieszeniu przy małych prędkościach i skręconych kołach. Myślałem że to przeguby, zakupiłem wymieniłem i stuka dalej. Pomyślałem że spieprzyli mi przy montowaniu ale sprawdzałem w innym warsztacie i powiedzieli ze przegub bajka a puka dalej. Dzisiaj w warsztacie podpowiedzieli mi że wymieniając przeguby zewnętrzne powinno się wymienić też wewnętrzne, mieliście taki problem kiedyś?
Odpowiedz
#5
tez mam tratatata przy skrecaniu, ale pukaniem bym tego nie nazwał, jutro jade przeguby sprawdzic
Odpowiedz
#6
Zapomniałem napisać. Łączniki miałem do wymiany u się to tak niosło.

Tratata to przeguby.
Odpowiedz
#7
-stabilizator
-łączniki stabilizatora
-kóńcówjki drążków
-gumy na wahaczu góra/dół
-swore=zeń dolnego wahacza.


jeśłi faktyznie chcesz zaspokoić ciekaowść, a stuki dochodzą od zawieszenia najlepsza będzie ścieżka zdrowia w SKP.
v6
Odpowiedz
#8
łączniki wymienione, stabilizator raczej OK, wahacze wymienione, końcówki drążków też, przeguby ( zewnętrzne ) wymienione i dalej tratatata Uśmiech
nie chodzi tu o ciekawość ale wstyd żeby taka fura tratatatała przy zakrętach albo parkowaniu, muszę się przejechać na porządny przegląd zawieszenia :/



(10-13-2012, 3:53 )Legend95 napisał(a): -stabilizator
-łączniki stabilizatora
-kóńcówjki drążków
-gumy na wahaczu góra/dół
-swore=zeń dolnego wahacza.


jeśłi faktyznie chcesz zaspokoić ciekaowść, a stuki dochodzą od zawieszenia najlepsza będzie ścieżka zdrowia w SKP.
Odpowiedz
#9
A może przekładnia kierownicza daje o sobie znać?

EDIT

Nie cytuj całych postów lub ich fragmentów jeśli konkretnie się do nich nie odnosisz
Odpowiedz
#10
w przekładni może pukać krzyżak albo dwa, magiel raczej odpada jeśli ma olej Oczko
jeśli chodzi o diagnozy z SKP, to w/g mnie są kiepskie w tym przypadku.
tylko dobrzy spece od zawiech, jeśli nie posiada się wystarczającej wiedzy i chęci
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości