Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pukanie zawieszenia
#21
Pytam. Bo diagnosta tak stwierdził. Jeśli ma luz to do wymiany . Diagnosta do wymiany też.
Odpowiedz
#22
W dolnym trojkatnym dwie duze tuleje odpowiadaja za katy w zawieszeniu, ta mniejsza jest chyba mocowaniem amortyzatora i sprezyny. Generalnie maja miec zdrowe, niespekane gumy i nie moze byc luzu, tzn pracowac pracuja,ale pod wplywem duzych sil, ale generalnie maja trzymac katy w zawieszeniu, bo inaczej auto sie zle prowadzi oraz slychac stuki.
Odpowiedz
#23
(12-22-2017, 4:05 )Makukrak napisał(a): W dolnym trojkatnym dwie duze tuleje odpowiadaja za katy w zawieszeniu, ta mniejsza jest chyba mocowaniem amortyzatora i sprezyny. Generalnie maja miec zdrowe, niespekane gumy i nie moze byc luzu, tzn pracowac pracuja,ale pod wplywem duzych sil, ale generalnie maja trzymac katy w zawieszeniu, bo inaczej auto sie zle prowadzi oraz slychac stuki.

Na przedniej jest wyczuwalny mały luz, tylna do kupienia jako oem w aso, do zewnętrznej mocowane są widełki amortyzatora.
Odpowiedz
#24
Czy ktoś z Was wymieniał te 2 pozostałe tuleje z Tedgum ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości