05-20-2010, 10:43
Witaj Lexon-ie na forum.
Przedstawienie się jak i pojazdu ułatwia komunikacje w gronie miłośników - ot co. Nikt do tego nie zmusza.
abstrachujac, od wstępu.
Oryginalny alarm winien mieć wyjście na światła postojowe lub kierunki, ale i sygnał dźwiękowy.
Nie wiem czy alarm fabryczny to pilot czy kluczyk pilot. W zależności od wspomnianych może występować inne zachowanie się alarmu. Alarm może mieć funkcję cichego uzbrajania, ale jeśli nie był podłączany w warsztacie p. Heńka to myśle, iż powinien sygnalizować jakiekolwiek uzbrojenie czy to awaryjnymi, czy postojówkami.
Auto nie jest "stare" zapytałbym w Hondzie - powinni wiedzieć skoro alarm jest / był u nich montowany.
I zapraszam do podzielenia się fotkami w galerii :mrgreen:
Przedstawienie się jak i pojazdu ułatwia komunikacje w gronie miłośników - ot co. Nikt do tego nie zmusza.
abstrachujac, od wstępu.
Oryginalny alarm winien mieć wyjście na światła postojowe lub kierunki, ale i sygnał dźwiękowy.
Nie wiem czy alarm fabryczny to pilot czy kluczyk pilot. W zależności od wspomnianych może występować inne zachowanie się alarmu. Alarm może mieć funkcję cichego uzbrajania, ale jeśli nie był podłączany w warsztacie p. Heńka to myśle, iż powinien sygnalizować jakiekolwiek uzbrojenie czy to awaryjnymi, czy postojówkami.
Auto nie jest "stare" zapytałbym w Hondzie - powinni wiedzieć skoro alarm jest / był u nich montowany.
I zapraszam do podzielenia się fotkami w galerii :mrgreen:
v6