09-27-2012, 17:41
Witam serdecznie. Właśnie rozebrałem silnik swojej 3.2 TL i zabieram się do wymiany uszczelek pod głowicami. Kupiłem w IC, ale oni nie wiedzą która to prawa a która lewa strona silnika. Uszczelki opisane jako N04014 i N04015 wygladaja identycznie i pasuja na strone prawa silnika. Glowice mam juz splanowane, dotarte zawory, zmienione uszczelniacze, uzupelnione pourywane szpilki kolektorow wydechowych. Tylko skladac! A uszczelek brak... Moze szanowni koledzy wiedzą gdzie zanabyc w normalnej cenie uszczelki pod głowicę do tego auta? IC odpada.
Mam jeszcze następujące pytania:
1. Momenty dokręcania śrub głowicy
2. Konieczność zakupu nowych śrub (jeśli nie, to jakie kryteria kwalifikujące stare śruby do ponownego użycia)
3. Schemat ustawienia rozrządu
4. Czy rozlany czujnik położenia wałka na lewej głowicy kwalifikuje go do wymiany? Bo wyleciala z niego jakaś galaretka, ale w sumie iskra była.
Obraz wojny: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak...1789_n.jpg
Mam jeszcze następujące pytania:
1. Momenty dokręcania śrub głowicy
2. Konieczność zakupu nowych śrub (jeśli nie, to jakie kryteria kwalifikujące stare śruby do ponownego użycia)
3. Schemat ustawienia rozrządu
4. Czy rozlany czujnik położenia wałka na lewej głowicy kwalifikuje go do wymiany? Bo wyleciala z niego jakaś galaretka, ale w sumie iskra była.
Obraz wojny: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak...1789_n.jpg