Liczba postów: 51
Liczba wątków: 7
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
(10-19-2012, 18:36 )kowal napisał(a): UKŁAD JEZDNY - regeneracja w poważnym zakładzie 2000pln W takim razie nie jest źle..
Sądziłem że będzie znacząco wyższy koszt...
Byłem oglądać jeden egzemplarz w Czechach.
Niestety, jeden wielki wyciek w komorze silnika i spod skrzyni.
Kultura pracy silnika i przłączanie biegów tragedia.
Lakier wypolerowany , z tyłu zrobione nadkola, niestety chyba przez amatora.
Szukamy dalej...
prawdopodobnie pierwszy tydz. listopada jedę za zachodnią granicę...
Legend KA8 + Civic Eg B18 N/A 210 HP + Merc 300SL R129
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
10-23-2012, 19:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-23-2012, 19:19 przez kowal.)
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: Żory
Ja się może nie znam ale są tu tacy co na pewno udzielą odpowiedzi, dlaczego w opcji "bez inwestycji" gałeczka zmiany biegów jest taka inna (niefajna :-) ), były rożne w tych modelach?
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
(10-23-2012, 19:14 )kowal napisał(a): lub opcja bez inwestycji...
Tu byłbym wyjątkowy ostrożny, helmut który sprzedaje to auto ma skłonności to wychoojek permamentnych, kiedyś chciał mnie skubnąć na ponad 100ojro. Adres i dane upubliczniam na PW.
(10-24-2012, 0:56 )LewY napisał(a): Ja się może nie znam ale są tu tacy co na pewno udzielą odpowiedzi, dlaczego w opcji "bez inwestycji" gałeczka zmiany biegów jest taka inna (niefajna :-) ), były rożne w tych modelach?
Każde auto wymaga czujności, w egz. za ponad 4 tyś ojro nie ma już przymykania oka na niedociągnięcia, cena winna windować Twoje wymagania względem auta. A do auta z Frechen od pana M.D podchodziłbym ze szczgólną drobiazgowością.
v6
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: Żory
(10-24-2012, 1:16 )Legend95 napisał(a): (10-24-2012, 0:56 )LewY napisał(a): Ja się może nie znam ale są tu tacy co na pewno udzielą odpowiedzi, dlaczego w opcji "bez inwestycji" gałeczka zmiany biegów jest taka inna (niefajna :-) ), były rożne w tych modelach?
Każde auto wymaga czujności, w egz. za ponad 4 tyś ojro nie ma już przymykania oka na niedociągnięcia, cena winna windować Twoje wymagania względem auta. A do auta z Frechen od pana M.D podchodziłbym ze szczgólną drobiazgowością.
Ale kolego, nie odpowiedziałeś mi na nurtujące mnie pytanie :-), dlaczego dźwignia zmiany biegów w tych dwóch samochodach, które wkleił kolega PORU jest inna? Tak ma być, czy helmuty coś kombinowały?
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
ta droższa z frechen jest kompbinowana-modzona.
dodatkowo ma podłokietnik z cupholderem.
Swoją drogą dźwignia ASB jest dość dobrze dobrana, fabryczne dildo style jest masakryczne
v6
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: Żory
(10-24-2012, 1:55 )Legend95 napisał(a): ta droższa z frechen jest kompbinowana-modzona.
dodatkowo ma podłokietnik z cupholderem.
Swoją drogą dźwignia ASB jest dość dobrze dobrana, fabryczne dildo style jest masakryczne
A widzisz, dziękuję Ci bardzo, miałem napisać, że fabryczna mi bardziej leży ale z Twoim porównaniem czuję, że źle można by to odebrać
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
Droższa poza cup holderem i nieoryginalną dźwignią posiada brak wygłuszenia pod maską.
Ja tam lubię swoje dildo
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
No proszę, ja tylko tak dla jaj, a temat wyczerpany niemalże. Swoje chyba każdy lubi Aczkolwiek zdanie prezesa swoją opinią potwierdzam - rzecz gustu, zwłaszcza dla maniaków gier komputerowych do których używali joysticka
Liczba postów: 182
Liczba wątków: 9
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: Zakopane/Kraków
(10-23-2012, 19:14 )kowal napisał(a): lub opcja bez inwestycji...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/hon...res=EXPORT
Sądzę, że spokojnie można przyjąć, że tak się nie da. Te auta mają conajmniej 17 lat. Nie ma sposobu (przy stałej eksploatacji przy normalnych wkładach finansowych), żeby tam nie znalazło się nic do doinwestowania. Nawet w najlepiej utrzymanych egzemplarzach trzeba się liczyć z dodatkowymi nakładami.
|