Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ślizganie paska
#1
Hej,
Mam problem. Dość niespodziewanie po odpaleniu auta usłyszałem głośny pisk ślizgającego się paska. Obroty zaczęły falować. Który to może być pasek? Klimę wykluczam, wyłączona. Powodem może być kapiący olej prawdopodobnie z uszczelniacza wału- podczas jazdy olej się rozprowadza pod spodem i może na któryś pasek trafiło. Który byście obstawiali?
Odpowiedz
#2
daj Ci dobry los, żeby to był pasek, sprawdź naciąg pasków palcem, jeśli trzeba naciągnij. W przypadku zaolejonego paska pozostaje usunąć wyciek lub przyzwyczaić się do pisków.

wersja B- gumowy tłumik drgań koła pasowego przenosi się w niebyt.
v6
Odpowiedz
#3
Hehe, sprawa się wyjaśniła - pompa wspomagania się zamortyzowała ;P
Inaczej mówiąc skończyła się i nie robi. Zamiennik w używce około 400 :/
Odpowiedz
#4
Uśmiech Nie było czuć tego na kierownicy?
Odpowiedz
#5
Wspomaganie od pewnego czasu działało w sposób losowy, więc jego brak na postoju mnie nie dziwił. A przy skręcaniu itp nigdy wcześniej nawet nie popiskiwał. Po prostu pewnego pięknego dnia pompa stanęła...
Odpowiedz
#6
Brutalne i piękne zarazem... Funkcjonalność dozgonna Uśmiech
Odpowiedz
#7
Tak. Należy to dobitnie stwierdzić. Zarżnąłem pompę wspomagania. Pracowała do ostatniego obrotu Oczko
Odpowiedz
#8
Włodzimierz tam się dolewa oleju czasem Uśmiech Uśmiech Uśmiech to wtedy nie stanie
Odpowiedz
#9
Po pierwsze Władzimierz jeśli już Oczko
Po drugie nie wiedziałem, że jak się dolewa oleju to nie staje- źle to wróży np. posiadaczom dieseli ;P
A pompa płyny miała świeże i pachnące, nie one zaważyły o jej śmierci Oczko
Odpowiedz
#10
Uśmiech Uśmiech Uśmiech dobra Władek nie tłumacz się.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości