01-04-2013, 6:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2013, 6:51 przez grzegorzwilkolazki.)
Chyba nie zrozumiałeś o co mi chodzi . jeszcze nie spotkałem się z czymś takim żeby check zapaliła się od bogatej dawki(tu masz racje na prawde trzeba przecholować, ale spróbuj dać za ubogą na pewno sie zapali szybko) a nawet jeżeli wtrysk padnie i leje paliwo to ma to na pewno inne objawy.A ustawianie na analizatorze jak najbardziej ma sens ... jeżeli posiada się hamownie . wtedy pod obciążeniem ustawisz wszystko jak trzeba , a tak chciał nie chciał trzeba zaufać nieszczęsnej sondzie i jej wskazaniom w trakcie jazdy . ps. nie jestem gazownikiem gaz reguluje wyłącznie w swoich autach ewentualnie znajomych (instalacje sekwencyjne ) i opieram się na wskazaniach sondy i naprawdę nie mam nigdy problemu z gazem ilością jego spalania itd. A tak na marginesie chciałem aby coś podpowiedzieć autorowi postu odnośnie dużego spalania jego auta