Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wady i zalety
#11
To samo co w przypadku każdej Hondy z lat 90 - czyli rzecz najważniejsza, bo najdroższa do poprawienia - stan blachy (progi i nadkola tył).

A z rzeczy charakterystycznych dla Legenda to:
- czy silnik nie byl w przeszlosci przegrzany (stan i kondycja plynow ustrojowych), czy rowno pracuje na wolnych obrotach, , nie stuka po rozgrzaniu, czy nie puszcza czarnego bąka przy odcieciu. Sprawdzic od spodu pod kątem ewentualnych wycieków)
- stan i luzy zawieszenia
- jesli automat to skrzynie sa raczej nie do zabicia, ale nalezy zwrocic uwagę na to jak zapina konwerter (z N na D i z N na R powinno byc tak samo szybko i lagodnie odczuwalne)
- jesli manual to kondycja sprzegla (test z 5 i recznym da odpowiedź) oraz synchronizatorow (szybka zmiana i redukcja 2-3 3-4 4-5)
- stan dyferencjalu (padniety jeczy jak stary Ikarus Oczko )
- działanie klimatyzacji i wszystkich gadżetów elektrycznych (w kilku egzemplarzach widziałem nie działające podgrzewanie siedzen, czy wolno działający mechanizm el. szyb)

To tyle co na szybko przyszło mi do głowy.

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
#12
czy honde legend ciężko utrzymać? trzeba zarabiać 5 tysi żeby móc nią jeździć? miałem dwa crx-y obecnie mam civica4.
autko jest naprawde zacne (przecież to H ) a do tego niedrogie, tylko co z tego że stać mnie na zakup jeśli utrzymanie jej pochłonie mnie razem z kapciami.... Smutny
Odpowiedz
#13
najdroższe będzie paliwo , co do serwisowania ceny podobna jak w civicach - b-serii powiedzmy ..., większość częsci raczej trzeba regenerować bo brak w zamienniku lub jakość beznadziejna. Takie mam wrażenia po pół roku posiadania sedana G2. Oczywiście jak kupisz trupa to czeka cię duzo wydatków , niestety mało jest dobrych egzemplarzy a te dobrze zachowane np od naszych forumowiczów lub z zagranicy kosztują powyżej 10tysi. Poczytaj zresztą forum...
Odpowiedz
#14
jak już kupować to fakt, z niemiec i taka za ok. 12/14 tysi...
paliwo (lpg) no i opłaty pewnie za pojemność są makabryczne. a jak jest z silnikami i skrzyniami? jakie były montowane i co oznaczają skróty G2 G8 G9 ??
Odpowiedz
#15
średnio paliwo(LPG) to miedzy 15 a 18 litrów więc tragedii nie ma. Opłaty tez nie najdroższe, za pół roku przy 10% zniżek płace w link4 jakies 440zł więc myśle ze nie za drogo bo z takimi samymi znizkami za np swifta 1,0 placilem 300zł na pół roku.
Odpowiedz
#16
Tak, oc zależy od zniżek i firmy ubezpieczeniowej. Ja w wrześniu wykupiłem oc w Link4 za 490 zł za rok przy max zniżkach, a w tym pakiet assistance i nw.
Odpowiedz
#17
Może ja coś napiszę z perspektywy posiadania Legenda KA8. Najbardziej wkurzało mnie to, że nie ma części do tego modelu, niezależnie czy przegląda się allegro, ebay czy idzie do ASO Hondy... Pewnych rzeczy po prostu już nie ma, niezależnie od ceny i to było dla mnie najbardziej irytujące Oczko ...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz
#18
To jak z tymi czesciami w koncu nie ma ich czy sa jak tak patrze na allegro to nie duzo ale sa
Odpowiedz
#19
ja z kupnem klocków, filtrów, drążków kierowniczych, przegubów czy łożysk nie miałem problemu ale jeśli chodzi o czujnik ABSu czy tylny dolny wahacz to pozostaje USA gdyż używki tu nie wchodzą w grę...
Odpowiedz
#20
Mam swoje Hondy krótko, ale wszystkie wymiany jakie robiłem były bez problemu. Filtry, klocki hamulcowe itp są normalnie dostępne. Nawet zestaw naprawczy tylnego zacisku hamulcowego można kupić. Jak coś to zawsze jest E-bay i dość dużo części Duży uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości