Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wady i zalety
#7
jest taka ogólna zasada, która stwierdza, że im bardziej skatowane 4 kółka (2 i wiećej również) tym odpowiedno lawinowo rośnie prawdopodobieńśtwa kolejncyh awarii, coś na zasadzie domina.

Jak ktoś lubi dłubać to polecam zakup sztuki za 3-5 tyś i pod kątem ilości pracy będzie kontent :mrgreen:

To nie głowice są winne tylko kiepskie uszczelki, dokłada się do tego blok, w którym tuleje cylindra u góry dodatkowo nie są "usztywnione"

z najczęściej zaszłynacyh awarii to słyszę o uszczelkach pod głowicą, skrzyni, klimatyzacji (kompresor) i korozji na tylnych nadkolach.

O ile uszczelka wynika w jakiejś części z wady na etapie projektowania o tyle reszta jest efektem niedbalstwa użytkownika.
v6
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
wady i zalety - przez palec - 05-11-2010, 0:55
RE: wady i zalety - przez szymo - 12-05-2011, 1:24
RE: wady i zalety - przez moran - 12-05-2011, 1:57
RE: wady i zalety - przez szymo - 12-05-2011, 3:01
RE: wady i zalety - przez adixi1 - 12-06-2011, 5:53
RE: wady i zalety - przez jarolissimus - 12-06-2011, 6:12
RE: wady i zalety - przez dr.big - 03-15-2014, 18:37
RE: wady i zalety - przez greknov - 01-03-2015, 23:53
RE: wady i zalety - przez seball36 - 01-06-2015, 12:18
RE: wady i zalety - przez Wegrzyn - 01-12-2015, 5:57
RE: wady i zalety - przez pandrummer1 - 01-12-2015, 9:27
RE: wady i zalety - przez dr.big - 01-13-2015, 2:09
Re: wady i zalety - przez jarolissimus - 05-11-2010, 1:35
Re: wady i zalety - przez palec - 05-11-2010, 1:43
Re: wady i zalety - przez jarolissimus - 05-11-2010, 5:36
Re: wady i zalety - przez palec - 05-12-2010, 19:13
Re: wady i zalety - przez Victor i Abisal - 05-13-2010, 0:54
Re: wady i zalety - przez Legend95 - 05-13-2010, 6:20
Re: wady i zalety - przez palec - 05-13-2010, 20:37
Re: wady i zalety - przez Legend95 - 05-20-2010, 10:21

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości