Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czy to koniec
#1
powitać,
chyba mam problem, ale od początku

szarpała mi skrzynia przy zmianie z 1 -2 ale poza tym żadnych zgrzytów itd. Olej zakupiony, filtr zamówiony, termin wymiany wyznaczony. Odpalam dzisiaj samochód, po pierwszym kilometrze miłe zaskoczenie, nic nie szarpie wszystko gładko, po następnych dwóch już gorzej - ja wciskam gaz ale do góry idą tylko obroty, prędkość się nie zmienia po czym za chwilę załapuje i dalej się rozpędza. Niestety jechałem traską i ciężko było się zatrzymać i zostawić samochód więc musiałem podjechać kawałek dalej. Potem było tylko gorzej, nie wchodziły wyższe biegi a na koniec Hanka odmówiła współpracy i finalnie zepchnąłem samochód na parking.
Nie jestem mechanikiem , ale czy przypadkiem nie przedstawiłem krótkiej sceny śmierci skrzyni biegów?
Odpowiedz
#2
OK, teraz małe utrudnienie.
Przed kilkoma chwilami wsiadłem do samochodu i przyjechałem do domu. Nie mówię że jest wszystko dobrze, ale autko odstało około 3h i jakoś dojechałem. Dziwne, zastanawiam się teraz czy zaplanowana wymiana oleju i filtra wyleczy skrzynię.
Odpowiedz
#3
mialem podobnie w BMW, spalten tarczki, sprawdz olej jak czarny To upalone.
Odpowiedz
#4
(11-06-2012, 18:19 )Elvis napisał(a): mialem podobnie w BMW, spalten tarczki, sprawdz olej jak czarny To upalone.

No właśnie sprawdziłem, olej czarny i dość śmierdzący.
Możesz coś jeszcze jaśniej? Czy to się wymienia i jakie są mniej więcej koszty? Czy też lepiej wymienić skrzynię
Odpowiedz
#5
Pamiętaj o tym. Jeśli naprawisz / regenerujesz swoją skrzynię - wiesz co masz. Jeśli kupisz inną używaną to nie masz takiej pewności, że Ci się za pół roku nie posypie. Chyba, że używana skrzynia kosztuje 300 PLN.
Odpowiedz
#6
No właśnie wiem i też bym wolał regenerację, ciekawy jestem czy te tarcze to wszystko i ile coś takiego będzie mnie kosztowało, jakiego rzędu to są pieniądze.
Odpowiedz
#7