Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Listwa wtryskowa
#1
hej , mam ponowny problem z Oringami poca sie po stronie kierowcy najpierw srodkowy teraz juz dwa sie poca , strona pasazera sucha , mozliwe ze zawor podcisnieniowy nie otwiera do konca ? , jak przekrece na zaplon to widac jak sie zaczynaja pocic , czy wystepowal jakis problem u wiekszosci z nieszczelnymi oringami na listwie w C35 ? , poprzednio ewidentnie byl przyciety oring ale tym razem Oringi 6 szt z ASO i 4 wydaja sie byc szczelne a 2 juz nie ,pierwsze 400km bylo sucho wszedzie po nastepnych 200 jeden sie pocil po 900km poca sie dwa wtryski na listwie, od czego zaczac ?
podcisnienie/zawor/listwa/ ?
Odpowiedz
#2
temat rozwiazany , nastepne dwa o-ringi zle zalozone , poprawki w toku
Odpowiedz
#3
tja wiec sie doczytalem ze O-Ringi ktore to pasuja do V6 pasuja tez do Hondowskiej Kosiarki hehe , kurde a moglem kupic kosiarke i nie bylo by problemu , pod jednym numerem czesci sa dwa rozmiary albo Google tak pisza , 16074-ZY3-000 jest to 7.3x2.2 mm O-Ring ,
PFKL323074 O-RING, 7.3X2.2 (ARAI) O-Ring z katalogu czesci do C32
PFKL323074 O-RING, 7.3X2.2 (ARAI) O-Ring z katalogu czesci do C35
mozliwe ze wysokosc oringa moze sie roznic miedzy tym niby do kosiarki pasującym ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości