Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kierownica
#1
witam problem moze malo problemowy ale jest Uśmiech wspomaganie kierownicy .. ogolnie jak skrecam kierownica to jest wszystko jak z bajki Uśmiech w trakcie jazdy i ogolnie Uśmiech bez problemu nie odczuwalne .. problem pojawia sie na szybkich skretach ale tylko po przekroczeniu centralnej osi ... inaczej mowiac jak jade prosto nawet te 20 km albo mniej Uśmiech to jak skrece gwaltownie (np omijajac cos ) w prawo badz w lewo to rewelacja bez problemu ... Problem pojawia sie gdy np mam kola skrecone no nawet o te 20 stopni (badz na maxa ) w prawo i gwaltownie skrece w lewo to kierownica w centralnym polozeniu kol (prosto kola) dostaje oporu takiego ze jest no ciezko Uśmiech i tak samo sie dzieje w druga strone ... ogolnie nawet jak sie bawie prawo lewo to w centralnym polozeniu dostaje oporu im gwaltowniej to wiekszy opor... pompa jest ok plyn zmienilem moze maglownica? ale nie no nie wiem... to ogolnie nie jest odczuwalne przy normalnej jedzie ale jedynie niebezpieczne np jak omijalem sarne psa czy cos albo na rondzie Prawo i nagle lewo i dupa przymula kierownicy i kraweznik prawie .... WTF?? sprawdzcie czy macie to samo?
Odpowiedz
#2
Taki objaw jakby w ktoryms momencie położenia maglownicy, pompa przestawała pompowac i konczyło sie na moment wspomagania. Nie lekcewaz tego tylko od razu lec do jakiegos ogarnietego mechanika albo do firmy gdzie robia regeneracje maglownic.
Odpowiedz
#3
z mojego doswiadczenia to normalne zachowanie wydajnosci ukladu kierowniczego w hondach w kazdym razie z tego okresu, w preludzie mialem to samo, na KJS co chwila kiera stawiala opor ze wzgledu na slaba wydajnosc pompy, w legendach pewnie jest to samo. polecam sprawdzic u innych uzytkownikow, wystarczy kilka razy skrecic szybko kierownica do skrajnych polozen.
Pozdrawiam
Yogi
Odpowiedz
#4
U mnie wszystko jest ok, bardzo lekko się kręci. Też myślę, że to pompa.
Odpowiedz
#5
ogolnie pompa zapierd... niby ktos mi mowil ze mi z maglownicy cieknie .. grubo ale ogladalem i nic takiego nie widzialem (moze jak lalem olej do skrzyni biegow to rozlalem ostro bo nie wtrafilem (wplyw alkoholu ;p ) to pol litra poszlo wszedzieUśmiech ) ale plynu od wspomagania ani kropelki nie uniklo ze zbiorniczka bylem na wymianie plynu i odpowietrzenie itp td.. nadal to samo ... i nie wiem czy wymienic po prostu maglownice czy ten typ tak ma ale nie wydaje mi sie bo w zadnym aucie tak nie ma Duży uśmiech w ktorych sprawdzalem..
Odpowiedz
#6
Jesli wymiana to pompy, trzeba by jednak najpierw sprawdzic cisnienie pod obciążeniem, zeby bez sensu kasy nie wydawac.
Odpowiedz
#7
nie wiem na ile dobrze zrozumiałem problem, ale zdaje się, że mam bardzo podobne objawy.

Tzn.

Jadę na rondzie ruchem prawidłowem okrężnym na skręconych kołach w lewo i naraz odbijam w przeciwną stronę czyli w prawo to w momencie, gdy kierownica przekracza oś centralną(podobnie jak i koła) odczuwalny jest wyraźny opór :roll:

poza tym układ jest sprawny i funkcjonuje bez zastrzeżeń.
v6
Odpowiedz
#8
mam to samo identycznie Uśmiech ale to np jak juz tak dynamicznie te rondo pokonujesz Uśmiech to im szybciej tym bardziej odczuwalny jest opor Uśmiech na trawniku w miejscu pokrec to dopiero mozna odczuc to zjawisko... sadzilem ze cos nie tak jest ... ogolnie to nie problem taki Uśmiech ale np sytuacja ze jedziesz gdzies w nocy cos ci wyskoczy i co w lewo i prawo a tu zonk w prawo kierownica przymuli i pojedziesz chwilke prosto Uśmiech ....
Odpowiedz
#9
no włąsnie, niedawno Acura leciała lotem koszącym po rondzie i jakież mnie zdziwienie złapało..... ten opór jest niebezpieczny. Nie wiem jak jest w Hondzie bo i nie mam zamiaru próbować :mrgreen:
v6
Odpowiedz
#10
dobrze wiedziec bo juz myslalem ze bede musial pompe i maglownice zmieniac Język moze acura tak ma albo honda ? ta wada ? kto wie...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości