05-04-2010, 17:08
witam problem moze malo problemowy ale jest wspomaganie kierownicy .. ogolnie jak skrecam kierownica to jest wszystko jak z bajki w trakcie jazdy i ogolnie bez problemu nie odczuwalne .. problem pojawia sie na szybkich skretach ale tylko po przekroczeniu centralnej osi ... inaczej mowiac jak jade prosto nawet te 20 km albo mniej to jak skrece gwaltownie (np omijajac cos ) w prawo badz w lewo to rewelacja bez problemu ... Problem pojawia sie gdy np mam kola skrecone no nawet o te 20 stopni (badz na maxa ) w prawo i gwaltownie skrece w lewo to kierownica w centralnym polozeniu kol (prosto kola) dostaje oporu takiego ze jest no ciezko i tak samo sie dzieje w druga strone ... ogolnie nawet jak sie bawie prawo lewo to w centralnym polozeniu dostaje oporu im gwaltowniej to wiekszy opor... pompa jest ok plyn zmienilem moze maglownica? ale nie no nie wiem... to ogolnie nie jest odczuwalne przy normalnej jedzie ale jedynie niebezpieczne np jak omijalem sarne psa czy cos albo na rondzie Prawo i nagle lewo i dupa przymula kierownicy i kraweznik prawie .... WTF?? sprawdzcie czy macie to samo?