05-16-2010, 6:21
masakra a to niby ma 4x4 dopinany ?
kierownica
|
05-16-2010, 6:21
masakra a to niby ma 4x4 dopinany ?
05-16-2010, 7:14
czesc. nie do konca zrozumialem twoj problem jako "problem" ale moze to pomoze
nasze Hondy sa wyposazone w "speed-sensitive steering". szybko tlumaczac dziala to na zasadzie: szybciej jedziesz - kierownica stawia wiekszy opor i podobnnie dziala to przy gwaltownych ruchach kierownicy. Pozdrawiam Danny
05-16-2010, 21:49
każdy układ wspomagania działa w ten sposób że wraz ze wzrostem prędkości zwiększa się sztywność układu kierowniczego, to wymagania bezpieczeństwa.
05-16-2010, 22:14
Cytat:każdy układ wspomagania działa w ten sposób że wraz ze wzrostem prędkości zwiększa się sztywność układu kierowniczego, to wymagania bezpieczeństwa. jak najbardziej sie z toba zgadzam. wszystkie dzisiejsze uklady wspomagania dzialaja w ten sposob. jednak cofajac sie do 1991 kiedy to druga generacja wkroczyla na rynek byla to swego rodzaju gratka i mozna powiedziec nowosc ze uklad wspomagania zachowuje sie progresywnie Danny
05-16-2010, 23:42
no klucil bym sie ze kazdy ale juz przetestowalem sie na kilku autach i tego nie maja ( same graty ze wspomaganiem ) a co do tego speed sensivity .... to wiem no ale w miejscu ? no dobra nie ma co sie juz tak nad tym tematem rozglebiac wiec tylko chcialem sprawdzic poprawdnosc dzialania ukladu czy nie tylko u mnie jest taki opor no i widac nie i tak ma byc wiec dziekuje wam
05-27-2010, 4:53
zajrzyjcie co kryje VSS, prócz rurek dolotowych ze wspomagania w środku znajdziemy kuleczki, które to wpływają na siłę wspomagania.
generalnie uważam, że jest jakaś lipa z tym pokonywaniem zakrętów, ciekawy jest fakt, że punktem kulminacyjnym jest środkowse położenie kierownicy, gdy koła są na wprost - wtedy jest ten opór :?:
v6
12-15-2010, 4:17
a jak u was działa wspomaganie po mroźnej nocy? wiem że może być trochę ciężej, ale u mnie nie mogę na początku w ogóle ruszyć kierownicą tak jakby nie było wspomagania dopiero jak pochodzi zaczyna się nagrzewać to i kierownicą mogę przekręcić ale bardzo ciężko to idzie, płyn wymieniony kilka dni temu. cóż się może dziać pompka nie domaga? pozdrawiam
12-15-2010, 5:49
Nie jest to normalne . Prawdopodobnie pompa nie ma wydajności.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
12-15-2010, 6:14
U mnie nie ma żadnych problemów. A u Ciebie to może raczej kwestia parametrów płynu we wspomaganiu. Sprawdź temperature jego krzepnięcia, jaki płyn wlałeś do układu?
(12-15-2010, 4:17 )limak33 napisał(a): a jak u was działa wspomaganie po mroźnej nocy? wiem że może być trochę ciężej, ale u mnie nie mogę na początku w ogóle ruszyć kierownicą tak jakby nie było wspomagania dopiero jak pochodzi zaczyna się nagrzewać to i kierownicą mogę przekręcić ale bardzo ciężko to idzie, płyn wymieniony kilka dni temu. cóż się może dziać pompka nie domaga? pozdrawiam to wylej to co wlałeś, wypompuj z pompy i wlej to: http://allegro.pl/szukasz-specjalnego-pl...89593.html lub jeśli masz pod ręką to wyrób Hondowy. NIe przeraź się, ten kleen flo jest przeźroczysty
v6
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|