Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kierownica
#21
masakra Język a to niby ma 4x4 dopinany ? Język
Odpowiedz
#22
czesc. nie do konca zrozumialem twoj problem jako "problem" ale moze to pomoze Uśmiech

nasze Hondy sa wyposazone w "speed-sensitive steering". szybko tlumaczac dziala to na zasadzie: szybciej jedziesz - kierownica stawia wiekszy opor i podobnnie dziala to przy gwaltownych ruchach kierownicy.

Pozdrawiam
[Obrazek: legendpodpis.jpg]

Danny Uśmiech
Odpowiedz
#23
każdy układ wspomagania działa w ten sposób że wraz ze wzrostem prędkości zwiększa się sztywność układu kierowniczego, to wymagania bezpieczeństwa.
Odpowiedz
#24
Cytat:każdy układ wspomagania działa w ten sposób że wraz ze wzrostem prędkości zwiększa się sztywność układu kierowniczego, to wymagania bezpieczeństwa.



jak najbardziej sie z toba zgadzam. wszystkie dzisiejsze uklady wspomagania dzialaja w ten sposob. jednak cofajac sie do 1991 kiedy to druga generacja wkroczyla na rynek byla to swego rodzaju gratka i mozna powiedziec nowosc ze uklad wspomagania zachowuje sie progresywnie
[Obrazek: legendpodpis.jpg]

Danny Uśmiech
Odpowiedz
#25
no klucil bym sie ze kazdy Uśmiech ale juz przetestowalem sie na kilku autach i tego nie maja Uśmiech( same graty ze wspomaganiem ) a co do tego speed sensivity .... to wiem Język no ale w miejscu ? no dobra nie ma co sie juz tak nad tym tematem rozglebiac Uśmiech wiec tylko chcialem sprawdzic poprawdnosc dzialania ukladu Uśmiech czy nie tylko u mnie jest taki opor Uśmiech no i widac nie Uśmiech i tak ma byc Uśmiech wiec dziekuje wam Uśmiech
Odpowiedz
#26
zajrzyjcie co kryje VSS, prócz rurek dolotowych ze wspomagania w środku znajdziemy kuleczki, które to wpływają na siłę wspomagania.

generalnie uważam, że jest jakaś lipa z tym pokonywaniem zakrętów, ciekawy jest fakt, że punktem kulminacyjnym jest środkowse położenie kierownicy, gdy koła są na wprost - wtedy jest ten opór :?: Pomysł
v6
Odpowiedz
#27
a jak u was działa wspomaganie po mroźnej nocy? wiem że może być trochę ciężej, ale u mnie nie mogę na początku w ogóle ruszyć kierownicą tak jakby nie było wspomagania dopiero jak pochodzi zaczyna się nagrzewać to i kierownicą mogę przekręcić ale bardzo ciężko to idzie, płyn wymieniony kilka dni temu. cóż się może dziać pompka nie domaga? pozdrawiam Oczko
Odpowiedz
#28
Nie jest to normalne . Prawdopodobnie pompa nie ma wydajności.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#29
U mnie nie ma żadnych problemów. A u Ciebie to może raczej kwestia parametrów płynu we wspomaganiu. Sprawdź temperature jego krzepnięcia, jaki płyn wlałeś do układu?
Odpowiedz
#30
(12-15-2010, 4:17 )limak33 napisał(a): a jak u was działa wspomaganie po mroźnej nocy? wiem że może być trochę ciężej, ale u mnie nie mogę na początku w ogóle ruszyć kierownicą tak jakby nie było wspomagania dopiero jak pochodzi zaczyna się nagrzewać to i kierownicą mogę przekręcić ale bardzo ciężko to idzie, płyn wymieniony kilka dni temu. cóż się może dziać pompka nie domaga? pozdrawiam Oczko


to wylej to co wlałeś, wypompuj z pompy i wlej to:

http://allegro.pl/szukasz-specjalnego-pl...89593.html

lub jeśli masz pod ręką to wyrób Hondowy.

NIe przeraź się, ten kleen flo jest przeźroczysty Oczko
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości