Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wentylator
#1
Witam, mam problem z wentylatorem, włącza się sam jak jest zimny , nie zawsze ale często , co to może być ?
Odpowiedz
#2
Sprawdż poziom płynu w zbiorniczku retencyjnym i chłodnicy.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#3
któryś z czujników lub tez moduł sterujący wentylatorami. Są 2 sztuki.
v6
Odpowiedz
#4
1 plyn ( w sumie to latwo sprawdzic)
2 sprawdz a naljepiej wymien bezpieczniki Uśmiech wszystkie te do 30A (kosztuja grosze Uśmiech )
3 czujniki sa 2 ! jeden u gory drugi na dole chlodnicy (bynajmniej w acurze)
4 ogolnie sprawdz przekazniki (ostatnio 1 mi sie przepalil to w srodku nocy w zime zaczol chlodzic silnik Duży uśmiech )
5 jak nic nie pomoze poodlaczaj kostki uzyj preparatu do czyszczenia kostek itp td.. moze gdzies nei styka Uśmiech
Odpowiedz
#5
Też mam podobny problem :/ zdarza się tak że po próbie odpalenia zimnego silnika włączają się wentylatory i bardzo długo chodzą niepotrzebnie co mnie bardzo denerwuje. Tak samo dzieje się po jeździe, nie ma potrzeby a się włączają, a czasami jak przyjadę i zgaszę to jest OK (znaczy nie pracują).

Poziom płynu jest w porządku, odpowietrzony też jest dobrze. Nie bardzo za to rozumiem co mają z tym wspólnego złącza kabli, wszak mają one za zadanie jedynie połączyć przewody. Tak samo jak bezpieczniki, czy przekaźniki. Jedyną rzeczą mogą być czujniki, ale dziwne żeby podawały sygnał na bardzo zimnym płynie (samochód stoi w chłodnym garażu).

Pozdrawiam
Dobra, znalazłem już na forum Oczko jest napisane.
Odpowiedz
#6
też miałem z tym problem... jak kupiłem Legende okazało się że poprzedni właściciel zrobił mnie w h**, bo Legenda miała popuszczone opaski na wężach i gubiła wodę. Po zakupie myślałem sobie przecież węże to chwila moment i nie będzie gubiła wody i się grzała... okazało się że nie gubiła wodę tylko ją paliła w małych ilościach... wtedy zacząłem obserwować silnik... i zauważyłem dokładnie to co w tym temacie... ale ja jak wymieniałem uszczelkę pod głowicami wymieniłem zaraz termo-włącznik wentylatora bo wentylator raz się załączał raz nie... od tamtej pory jeżdzę już 2 miesiące i stale obserwuję swój silnik... czy wszystko jest dobrze czy ma wszystkie płyny itp od tej pory wentylator włącza się tylko jak jest na to potrzeba. Wiec na waszym miejscu zacząłbym od tego.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości