Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABS/Kontrolka oleju/szarpanie i inne.
#1
Witam, posiadam Honde Legend Sedan 1992. Przeszła już swoje ale ważne, że chodzi. Mam parę problemów świeci mi się kontrolka ABS myślałem, że to wina zapieczonego zacisku ale wymieniłem go i teraz już inaczej kontrolka nie zapala się od razu po zapaleniu auta tylko po przejechaniu 500metrów a wszystkie reszta zacisków raczej jest w porządku ... Zrobił bym ten samo-test czy jakoś tak ale nie za bardzo wiem jak.
Drugi problem to cały czas migająca kontrolka oleju... Tylko nie wiem w czym problem ponieważ poziom oleju jest w normie.
Trzeci problem to szarpanie przy zmianie biegu np stoi na N wrzucam na R lub D3 i tak szarpie olej w skrzyni był nie cały rok temu wymieniany.

Ogólnie auto za 2tyg idzie w ręce blacharza/lakiernika ponieważ rdza go dopadła więc blacharka będzie ok, jedynie trzeba by było nad mechaniką popracować posprawdzać co i jak a ja osobiście jestem w tym zielony ale powoli chcę autko doprowadzić do normalnego stanu Uśmiech


EDIT: Czy to normalne, że przy ruszaniu kierownicą obroty wzrastają?
Odpowiedz
#2
ABS, musisz sprawdzic kody, masz tu jak to zrobic <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.honda-legend.pl/viewtopic.php?f=6&t=462&start=0&hilit=kody">viewtopic.php?f=6&t=462&start=0&hilit=kody</a><!-- l -->

Olej, masz tu <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.honda-legend.pl/viewtopic.php?f=6&t=586">viewtopic.php?f=6&t=586</a><!-- l -->

Szarpanie moze byc przyczyna uszkodzonych poduszek silnika/skrzyni. Od tego bym zaczal.

Jak bardzo sie te obroty zmieniaja?
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#3
Tak jak Givan pisze sporo juz bylo na ten temat na forum. Jesli olej jest w skrzyni wymieniany zgodnie z instrukcja, szarpanie moze swiadczyc o zuzytych poduszkach, czasem dochodzi do tego jeszcze taki lekki metaliczny zgrzyt ( szczegolnie gdy tylna poduszka wisi juz na samej tuleji metalowej ). Czasem na biegu jalowym, w czasie krecenia kierownica w miejscu np.: na jakiejs trawie, silnik "dopompowujac" cisnienie w pompie podnosi obroty ale to sa niewielki wahania. BTW: Wdepnij do dzialu powitan a moze przy okazji jakies foto? Oczko
Odpowiedz
#4
mój nr znasz, zadzwoń to pogłowkujemy Uśmiech
v6
Odpowiedz
#5
mi np przy kreceniu kierownica w miejscu Uśmiech z 350 obrotow do 1100 wzrastaUśmiech
Odpowiedz
#6
To Ty masz 350 obrotow na biegu jałowym? :roll: To stanowczo za mało, dlatego Ci silnik podbija aż o 750 obrotow, zeby pompe napedzic.
Odpowiedz
#7
ja mam 350 obrotow bo mam przypalony silnik Uśmiech 1 cilinder ma 9 z 12 kompesje itp td... w sumie lekko przytarty jest i juz czekam od Admina Uśmiech Legend95 na paczke z silnikiemUśmiech
Odpowiedz
#8
Twój silnik jest dobry na agregat albo jakieś duże webasto :mrgreen:
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości