Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABS/Kontrolka oleju/szarpanie i inne.
#1
Witam, posiadam Honde Legend Sedan 1992. Przeszła już swoje ale ważne, że chodzi. Mam parę problemów świeci mi się kontrolka ABS myślałem, że to wina zapieczonego zacisku ale wymieniłem go i teraz już inaczej kontrolka nie zapala się od razu po zapaleniu auta tylko po przejechaniu 500metrów a wszystkie reszta zacisków raczej jest w porządku ... Zrobił bym ten samo-test czy jakoś tak ale nie za bardzo wiem jak.
Drugi problem to cały czas migająca kontrolka oleju... Tylko nie wiem w czym problem ponieważ poziom oleju jest w normie.
Trzeci problem to szarpanie przy zmianie biegu np stoi na N wrzucam na R lub D3 i tak szarpie olej w skrzyni był nie cały rok temu wymieniany.

Ogólnie auto za 2tyg idzie w ręce blacharza/lakiernika ponieważ rdza go dopadła więc blacharka będzie ok, jedynie trzeba by było nad mechaniką popracować posprawdzać co i jak a ja osobiście jestem w tym zielony ale powoli chcę autko doprowadzić do normalnego stanu Uśmiech


EDIT: Czy to normalne, że przy ruszaniu kierownicą obroty wzrastają?
Odpowiedz
#2
ABS, musisz sprawdzic kody, masz tu jak to zrobic <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.honda-legend.pl/viewtopic.php?f=6&t=462&start=0&hilit=kody">viewtopic.php?f=6&t=462&start=0&hilit=kody</a><!-- l -->

Olej, masz tu <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.honda-legend.pl/viewtopic.php?f=6&t=586">viewtopic.php?f=6&t=586</a><!-- l -->

Szarpanie moze byc przyczyna uszkodzonych poduszek silnika/skrzyni. Od tego bym zaczal.

Jak bardzo sie te obroty zmieniaja?
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#3