11-21-2012, 10:42
Dywagacja czysto teoretyczna, zapraszam do dyskusji i wymiany poglądów nt najdogodniejszym rozwiązaniem. Proszę pod uwage brać wszystkie za i przeciw jakie Wam przychodzą na myśl. Cel? KB2 6AT-nieosiągalna w EU.
Moja, zupełnie przypadkowa i teoretyczna rozterka dotyczy:
wariant 1:
Zakup KB2 w wersji EDM, import ASB z USA + wszelakie niezbędne części-komputer, okablowanie, zegary, być może jej mocowania i inne np. konwerter, linki sterujące.
Wariant 2:
Zakup KB2 USDM, przewałkowanie przycisków(np w podsufitce), navi z radiem i innych wyróżników z KB2 EDM, zapewne powstaje temat wiązek.
Na koniec - prace zewnętrzne-gryll i reszta emblematorni wszczepiamy z EDM.
Wariant 3:
Kupić Forda Fiestę 6AT
Moja, zupełnie przypadkowa i teoretyczna rozterka dotyczy:
wariant 1:
Zakup KB2 w wersji EDM, import ASB z USA + wszelakie niezbędne części-komputer, okablowanie, zegary, być może jej mocowania i inne np. konwerter, linki sterujące.
Wariant 2:
Zakup KB2 USDM, przewałkowanie przycisków(np w podsufitce), navi z radiem i innych wyróżników z KB2 EDM, zapewne powstaje temat wiązek.
Na koniec - prace zewnętrzne-gryll i reszta emblematorni wszczepiamy z EDM.
Wariant 3:
Kupić Forda Fiestę 6AT
v6