Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KB2 5AT czy KB2 6AT
#1
Dywagacja czysto teoretyczna, zapraszam do dyskusji i wymiany poglądów nt najdogodniejszym rozwiązaniem. Proszę pod uwage brać wszystkie za i przeciw jakie Wam przychodzą na myśl. Cel? KB2 6AT-nieosiągalna w EU.

Moja, zupełnie przypadkowa i teoretyczna rozterka dotyczy:

wariant 1:

Zakup KB2 w wersji EDM, import ASB z USA + wszelakie niezbędne części-komputer, okablowanie, zegary, być może jej mocowania i inne np. konwerter, linki sterujące.

Wariant 2:

Zakup KB2 USDM, przewałkowanie przycisków(np w podsufitce), navi z radiem i innych wyróżników z KB2 EDM, zapewne powstaje temat wiązek.
Na koniec - prace zewnętrzne-gryll i reszta emblematorni wszczepiamy z EDM.

Wariant 3:
Kupić Forda Fiestę 6AT Szczęśliwy
v6
Odpowiedz
#2
Nie wiem czy istnieje Fiesta ze skrzynią 6AT, ale i tak to chyba najtańszy wariant z wymienionych przez Ciebie (pamiętaj, że czas pracy to również kasa). ;-)
Pozdrawiam,
Andrzej
Odpowiedz
#3
Jest, być może nie w Polsce, ale ogólnie jest Uśmiech

zapomniałem napomknąć, że zależy mi na pozostaniu w grupie Hondowej wzajemnej adoracji, a Fieścina wyklucza taki układ Uśmiech
v6
Odpowiedz
#4
FIESTA?
A Feee !
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#5
hej domyślam się że skrzynia komputer i wiązki to nie wszystko, dojdzie pewnie dyfer wał i całą reszta, byłem przekonany że kb1 ma 6 BIEGÓW! , bmw ma już 8 mio biegowe automaty i spalanie 2 litry mniej jak 6 biegów, np X5 m50d pali 8 litrów przy 8 biegach wiem bo takowj szukam dla klienta i trochę pojeździlem tym, poprzednia 6 biegów paliła 10+.

dlatego czy jest sens walczyć o jeden bieg skoro ubędzie może pół litra? , a
chyba że aktualnie skrzynka już sobie nie radzi to wtedy tak koszt większy jak remont ale jeszcze da się strawić.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości