11-23-2012, 18:19
Nie wiem jak wam ale mi zegarek w aucie to podstawa. Mój jak na złość nie działał, ale w bardzo łatwy sposób go naprawić kosztem ok 1zł.
Za późno na robienie fotek krok po kroku bo zegar zrobiłem jakiś miesiąc temu, ale każdy kto choć trochę umie lutować sobie z tym poradzi.
Problemem w tych zegarach są za małe Rezystory użyte do budowy tegoż atomowego ustrojstwa, przegrzewają się i padają. Rozwiązaniem jest zwykłe zastąpienie 4 rezystorów nowymi o tej samej oporności ale o większej mocy. Fabryczne mają chyba 0,6W natomiast ja wstawiłem 2W.
Wy lutowanie ich jak i wlutowanie to dziecinnie prosta robota, a zegar działa jak nowy.
Za późno na robienie fotek krok po kroku bo zegar zrobiłem jakiś miesiąc temu, ale każdy kto choć trochę umie lutować sobie z tym poradzi.
Problemem w tych zegarach są za małe Rezystory użyte do budowy tegoż atomowego ustrojstwa, przegrzewają się i padają. Rozwiązaniem jest zwykłe zastąpienie 4 rezystorów nowymi o tej samej oporności ale o większej mocy. Fabryczne mają chyba 0,6W natomiast ja wstawiłem 2W.
Wy lutowanie ich jak i wlutowanie to dziecinnie prosta robota, a zegar działa jak nowy.