03-14-2018, 2:06
(05-27-2015, 0:42 )wlodek napisał(a):(05-26-2015, 23:39 )drago441 napisał(a): A nie łatwiej dorobić z poliuretanu? Niedługo u siebie będe dorabiał to zdam relacje.
Niewiele wiem na ten temat, ale to co przeczytałem raczej zniechęca: "Na niższych szczeblach motorsportu stosuje się już poliuretan lub teflon, ale i tu coś kosztem czegoś. Często charakterystyczne piszczenie czy skrzypienie rajdówki to właśnie efekt stosowania takich materiałów. Samochody z poliuretanem w zawieszeniu prowadzą się dużo bardziej precyzyjnie, ale też dużo mniej komfortowo. Każde drganie i najmniejsze nierówności czuć nieporównywalnie bardziej niż ze standardowymi elementami metalowo-gumowymi. "
hej witam, zdecydowalem sie zabrac glos w sprawie poliuretanow bo we wszystkich autach jakie mialem do tej pory mialem problemy z tulejakami metalowo-gumowymi do momentu zamiany na czerwone poliuretany. czerwone maja twardosc standardowego pakietu gumowego. nie pisze o zoltych bo to juz nie poliuretan tylko raczej plastik. czerwone szczerze polecam. co do skrzypienia . tak gadzam sie skrzypia na poczatku zanim sie uloza ale pomaga w tym wd40 . popsikasz zapominasz o temacie skrzypienia. co do producenta zawsze bralem od powerflexi te moge polecic z wlasnego doswiadczenia. wiem zabawa nie jest tania ale warto. sory za literowki pisze z niepolskojezycznej klawiatury