Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alusy 18 i dystanse
#1
ma lub mial ktos zalozone taki rozmiar alu? mam 18 zajebiste ale sa dosyc szerokie 235 i 245 na 45 tyle ze rozstaw srub jest inny i czy z redukcja na dystansie . bedzie ok czy ZA duze te laczki ? alu mam 5x108 z góry dzieki za podpowiedzi.. pozdro!
Odpowiedz
#2
jaka jest szerokość samych felg (podałeś rozmiar opon, który jest nie do końca miarodajny) i jakie jest ET tych felg? masz obniżone zawieszenie?
Odpowiedz
#3
nie zawieszenie jest normalnie.. chodzi ci o rozmiar w centymetrach ? samych felg ?
Odpowiedz
#4
Wszystko zależy od ET felg, które chcesz założyć i czy one głęboko wchodzą w "głąb" samochodu. Gdy będą za płytko wchodziły, to wtedy więcej będą wystawać na zewnątrz, tym bardziej, że będziesz zakładać dystanse. Dystanse ze zmianą rozstawu kół muszą mieć przynajmniej 22-25mm. Taki fakt powoduje że felgi znacząco "wychodzą" na zewnątrz. Felgi na pewno będą wystawały po za nadkola, tym bardziej że opony mają tak jak piszesz 235 i 245 mm. Taki rozmiar opony wskazuje na minimum 8-9 cali szerokości felgi, i to przy dosyć mocnym naciągu opony. Sam mam założone duże, szerokie felgi, ale przy okazji musiałem poszerzyć błotniki z tyłu. Z przodu jest na styk, lecz ET moich felg to 32 i 35. Fegli przód to: 8,5 a tył 9,5 cala szerokości przy 19 calach średnicy. Jeszcze jedno, co musisz zwrócić uwagę to otwór centrujący. Honda ma dosyć duży, bo 70,1, więc nie pasują felgi z mniejszymi otworami, a rozstaw 4x108 bardziej pasuje na francuza, które mają mniejsze otwory. Przed zakupem felg warto to wszystko przeanalizować, sam to przerabiałem dlatego za w czasu podpowiadam....
Odpowiedz
#5
Przepraszam ze tak malo opisalem..bo sie nieznamUśmiech tutaj pokazuje link do jednej z aukcji.. mam identyczne felgi ale z oponami..zabralem je z bylej mojej furyUśmiech wiec są jak by za free jesli nic z nimi nie zrobie to sprzedam..lub chcialbym zamienic na pasujace do legend...

http://allegro.pl/oryg-peugeot-18-5x108-...27029.html

5X108
8JX18H2 ET 41
OTWÓR CENTRUJĄCY 65MM
Odpowiedz
#6
Niestety felgi nie wejdą na piastę, otwór centrujący za mały (Twój to 70,1). Osadzenie felgi na średnim poziomie. Przy tym ET można próbować z dystansami. Pamiętaj tylko o kołnierzu otworu centrującego na ewentualnych dystansach, bez tego nie wycentrujesz koła, lecz te wszystkie informacje na przyszłość, bo te felgi aby założyć byś musiał albo powiększyć otwór centrujący, lub dystanse, by musiały być na zamówienie z zmiennym otworem centrującym. Jak będziesz zdecydowany, to są fahowcy od takich "myków". Uważaj bo są również partacze, kiedyś czekałem na dystanse 3 miesiące.
Odpowiedz
#7
(03-31-2015, 16:30 )lepa napisał(a): Niestety felgi nie wejdą na piastę, otwór centrujący za mały (Twój to 70,1). Osadzenie felgi na średnim poziomie. Przy tym ET można próbować z dystansami. Pamiętaj tylko o kołnierzu otworu centrującego na ewentualnych dystansach, bez tego nie wycentrujesz koła, lecz te wszystkie informacje na przyszłość, bo te felgi aby założyć byś musiał albo powiększyć otwór centrujący, lub dystanse, by musiały być na zamówienie z zmiennym otworem centrującym. Jak będziesz zdecydowany, to są fahowcy od takich "myków". Uważaj bo są również partacze, kiedyś czekałem na dystanse 3 miesiące.

Z tym otworem centrującym, to jeszcze niech potwierdzi ktoś, kto ma ka9, bo rozumiem że takim jeździsz. Możesz sam sprawdzić otwór centrujący, mierząc kołnierz na piaście od otworu centrującego.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości