Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z odpalaniem.
#21
Walki ciag dalszy....
Wymienilem moduł, sprawdzilem nawet cisnienie na cylindrach, wsio ok dalej nie pali, ALE....

razem z kolega z ktorym sprawdzalem iskre stwierdzilismy ze jest ona jakby zbyt slaba niby iskrzy ale cos cienko, w ogarze mam wieksza iskre :? od razu pisze ze cewki sprawdzone nawet zalozone inne z drugiego motoru, swiece swieze nie nowe ale bardzo malo naganiane maja.

Jakies pomysly?? pomocy ludzie bo jestem coraz blizszy zepchniecia do rzeki :evil: :evil: :evil:
Pozdrawiam
Yogi
Odpowiedz
#22
mogę się mylić bo dawno już nie kopałem, ale jest coś takiego jak ignition coil, urządzonko z radiatorem budowane koło wnęki koła pod maską. Sprawdzałeś?
v6
Odpowiedz
#23
No ale ignition coil to cewka zaplonowa??? moglbyc podeslac jakies foto albo linka?
auto od tygodnia stoi u elektryka, pan Roman wymysla rozne historie lacznie z taka ze to imobilajzer trzyma ze jakas petla jest na stacyjce itd (a przeciez te legendy nie maja imo) dzisiaj dostal ode mnie manuala wiec zobaczymy co dalej bedzie. Generalnie auto przestalo palic juz calkiem od czerwca stoi Smutny
Pozdrawiam
Yogi
Odpowiedz
#24
Przekażnik main relay pokazany wyżej rozbierz i przelutuj od nowa styki . Prawdopodobnie masz ten sam problem ,który ja dwa tygodnie temu usunąłem.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#25
postaram się manual przejrzeć i zlinkować co mi leży w myśli.

filtr paliwa OK, ale jak przypuszczam auto nie bardzo by chciało się wkręcać na wysokie obroty, a jak wiadomo w tym przypadku zapotrzebowanie na PB jest co najmniej sporo, a na pewno większe niż na ssaniu i biegu jałowym.
v6
Odpowiedz
#26
Filtr paliwa wymieniony, no wszystko wydaje sie byc ok. Elektryk chce sie dobrac jeszcze do czujnika polozenia walu zobaczymy. Auto jak juz odpalilo to jechalo jak szatan zadnych oporow nie bylo tylko jak wystyglo to dupa Smutny
Pozdrawiam
Yogi
Odpowiedz
#27
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atfinley.com/service/index.php?x=1&z=2690&y=944">http://www.atfinley.com/service/index.p ... 2690&y=944</a><!-- m -->

igniter unit.


to miałem na myśli 8-)
v6
Odpowiedz
#28
Yogi juz to sprawdzał i to nie było to.
Odpowiedz
#29
Yogi odpowiedz czy przelutowywałeś przekażnik MAIN RELAY POKAZANY NA ZDJĘCIU WYŻEJ ?
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#30
Przekaznik przelutowany, sprawdzony, w 100% sprawny.
Pozdrawiam
Yogi
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości