12-18-2012, 7:55
Może nie zupełnie plug&play ... ale :
Instrukcja demontażu konsoli (wiem Tobie ManiacHST nie trzeba tłumaczyć, ale potomnym)
1.Demontujemy centralne nawiewy – najlepiej płaskim wkrętakiem uważając aby nie zadrapać deski
2.Odkręcamy śruby mocujące konsolę kluczem nasadowym 8 (2x ponad zegarkiem)
3.Demontujemy osłonkę lewarka zmiany biegów oraz drewienko wraz z popielniczką
4.Odkręcamy śruby mocujące konsolę kluczem nasadowym 8 (2x ponad popielniczką)
5.Wyjmujemy konsolę i rozpinamy wszystkie złączki
Co robimy ze starą konsolą:
Moim zdaniem nie warto używać mocowań konsoli pochodzącej od przedlifta, bo słabiej trzyma a i tak nie ma jak później wkręcić górnych śrub. W przypadku w pełni wyposażonej konsoli od angola warto przełożyć stary zegarek (europejski) reszta wg gustu – da się centralkę klimy
Nowa konsola:
1.Usuwamy przeszkadzajki w formie wystających końcówek mocowań – u mnie przeszkadzały, więc kątówka poszła w ruch
2.Usuwamy kawałeczek plastiku po lewej stronie u góry koło zegarów, który służy jako zapinka dla centralnych nawiewów – inaczej konsola będzie odstawała na ok. 1mm
3.Dopasowujemy nową konsolę na miejsce i podłączamy wszystkie złączki (wszystko pasuje bez przeróbek tylko kolejność trzeba ustawić po europejsku – jeśli ktoś ma ochotę.
4.Skręcamy śruby mocujące konsolę kluczem nasadowym 8 (2x ponad popielniczką)
5.Montujemy drewienko wraz z popielniczką oraz osłonkę lewarka zmiany biegów
Instrukcja demontażu konsoli (wiem Tobie ManiacHST nie trzeba tłumaczyć, ale potomnym)
1.Demontujemy centralne nawiewy – najlepiej płaskim wkrętakiem uważając aby nie zadrapać deski
2.Odkręcamy śruby mocujące konsolę kluczem nasadowym 8 (2x ponad zegarkiem)
3.Demontujemy osłonkę lewarka zmiany biegów oraz drewienko wraz z popielniczką
4.Odkręcamy śruby mocujące konsolę kluczem nasadowym 8 (2x ponad popielniczką)
5.Wyjmujemy konsolę i rozpinamy wszystkie złączki
Co robimy ze starą konsolą:
Moim zdaniem nie warto używać mocowań konsoli pochodzącej od przedlifta, bo słabiej trzyma a i tak nie ma jak później wkręcić górnych śrub. W przypadku w pełni wyposażonej konsoli od angola warto przełożyć stary zegarek (europejski) reszta wg gustu – da się centralkę klimy
Nowa konsola:
1.Usuwamy przeszkadzajki w formie wystających końcówek mocowań – u mnie przeszkadzały, więc kątówka poszła w ruch
2.Usuwamy kawałeczek plastiku po lewej stronie u góry koło zegarów, który służy jako zapinka dla centralnych nawiewów – inaczej konsola będzie odstawała na ok. 1mm
3.Dopasowujemy nową konsolę na miejsce i podłączamy wszystkie złączki (wszystko pasuje bez przeróbek tylko kolejność trzeba ustawić po europejsku – jeśli ktoś ma ochotę.
4.Skręcamy śruby mocujące konsolę kluczem nasadowym 8 (2x ponad popielniczką)
5.Montujemy drewienko wraz z popielniczką oraz osłonkę lewarka zmiany biegów
HLKA9'96 -> HLKA9'99