Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CHECK ENGINE / Legend IV
#31
Zacznij od resetu ECU.
[/quote]

Dzięki, jutro to wykonam i napiszę jaki skutek. ( odłaczyć akumulator czy są inne sposoby -np bezpieczniki )
Odpowiedz
#32
Ja zawsze odłączam na kilka minut kleme ujemną.
Odpowiedz
#33
(04-24-2014, 0:56 )Peter napisał(a): Ja zawsze odłączam na kilka minut kleme ujemną.

Reset ECU pomógł. Bardzo dziękuję - "Peter".
Po ponownym uruchomieniu Check Engine nie zapalił się ponownie.
Uruchomiłem ale nie jeździłem.
W takich sytuacjach rady doświadczonych właścicieli/specjalistów są pomocne w rozwiązaniu zagadki .
Moja przygoda się rozpoczęła i zacząłem poznawać temperament Legenda.
Odpowiedz
#34
z ciekawości.. odjęcie klemy nie spowoduje resetu radia?
Odpowiedz
#35
Z tego co pamiętam potrzebne będzie wprowadzenie kodu, ale ustawienia
stacji radiowych powinny pozostać.
Odpowiedz
#36
Stacje radiowe zostają ( choć manual radzi by zapisać częstotliwości Oczko, kod należy wpisać.
Utracona zostanie również pamięć foteli.
Odpowiedz
#37
(04-25-2014, 2:49 )Peter napisał(a): Stacje radiowe zostają ( choć manual radzi by zapisać częstotliwości Oczko, kod należy wpisać.
Utracona zostanie również pamięć foteli.

dodam ze kod w moim przypadku kod byl 5-cio cyfrowy. Na małej kartce jak wizytówka, razem z kompletem dokumentow
Kod wprowadza sie przyciskami od stacji radiowych. szesc przyciskow
od 1 do 6 uzywa sie jak klawiature by wprowadzic kod ( dlatego w kodzie nie powinno byc cyfry wiekszej od 6-tki) . Na wyswietlaczu niestety widac tylko X-y dlatego wprowadzac cyfry nalezy uwaznie by ponownie nie zablokowac.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości