Ostatnimi czasy trochę poinwestowałem w Legenda.
Przy przebiegu 230048 zostały wymienione filtry w instalacji gazowej, został zrobiony generalny jej przegląd, podpięte pod kompa itd. Przegląd został zrobiony w Motronic we Wrocławiu na Przedmiejskiej 1.
Przy przebiegu 231041 zostały zrobione następujące rzeczy:
- wymiana rozrządu (paski Gates'a, rolki GMB i pompa wody Magnetti Marelli). Stare rolki - jedna rzęziła, druga była w miarę ok. Lekki luz na pompie wody. Nowe części od kolegi pawelszczecin, polecam jak mało kogo !
- wymiana łożyska w rolce klimy - zamiast kupować całą rolkę za 650 zł w ASO, zostało wymienione samo łożysko 6203lu. Stare masakrycznie hałasowało. Teraz po wymianie jest cichutko.
- wyczyszczona została przepustnica.
- auto zostało gruntownie umyte i nawoskowane
- przedni reflektor został wypolerowany
- cała komora silnika została umyta, wszystkie śruby podokręcane, kable i przewody poukładane. Wygląda jak z fabryki
Dodatkowo jeszcze:
- podświetlenie tablicy rejestracyjnej ledami
- z dwóch połamanych schowków na okulary przeciwsłoneczne zrobiłem jeden w miarę sprawny - za cholerę nie ma tych części w Polsce. Jeden idealny w USA :/ ale już jest ok.
- naprawiłem lusterko wewnętrzne bo miało luzy.
Auto wygląda naprawdę elegancko, jeździ bardziej... aksamitnie. Wibracje praktycznie zniknęły Foty:
Przy przebiegu 230048 zostały wymienione filtry w instalacji gazowej, został zrobiony generalny jej przegląd, podpięte pod kompa itd. Przegląd został zrobiony w Motronic we Wrocławiu na Przedmiejskiej 1.
Przy przebiegu 231041 zostały zrobione następujące rzeczy:
- wymiana rozrządu (paski Gates'a, rolki GMB i pompa wody Magnetti Marelli). Stare rolki - jedna rzęziła, druga była w miarę ok. Lekki luz na pompie wody. Nowe części od kolegi pawelszczecin, polecam jak mało kogo !
- wymiana łożyska w rolce klimy - zamiast kupować całą rolkę za 650 zł w ASO, zostało wymienione samo łożysko 6203lu. Stare masakrycznie hałasowało. Teraz po wymianie jest cichutko.
- wyczyszczona została przepustnica.
- auto zostało gruntownie umyte i nawoskowane
- przedni reflektor został wypolerowany
- cała komora silnika została umyta, wszystkie śruby podokręcane, kable i przewody poukładane. Wygląda jak z fabryki
Dodatkowo jeszcze:
- podświetlenie tablicy rejestracyjnej ledami
- z dwóch połamanych schowków na okulary przeciwsłoneczne zrobiłem jeden w miarę sprawny - za cholerę nie ma tych części w Polsce. Jeden idealny w USA :/ ale już jest ok.
- naprawiłem lusterko wewnętrzne bo miało luzy.
Auto wygląda naprawdę elegancko, jeździ bardziej... aksamitnie. Wibracje praktycznie zniknęły Foty: