01-24-2014, 5:34
Dobra, kolejny update.
W tym tygodniu zrobione zostało kilka rzeczy:
- zmierzona kompresja. Wyniki: na 3 cylindrach 11.5, na 3 wyszło 11.
- wymieniono komplet świec na NGK.
Obie rzeczy zrobiono w StylAuto na Ulanowskiego we Wrocławiu.
Pełnej kontroli został poddany cały wydech. Został wymieniony pierścień ślizgowy (nie wiem czy to dobra nazwa, nie pamiętam, bo był już wyrobiony) i pospawana blacha nad katem. Generalnie tłumikarz był pod wrażeniem całego układu. Już wszystko cichutko pomrukuje, nic nie brzęczy.
Dodatkowo kupiłem nowy akumulator Varta Dynamic Blue 60.
Ponad 1000zł w plecy ale to je Legend, to trzeba dbać.
W innym wątku opisałem moje problemy z wibracjami - prawdopodobnie winny był przewód od podciśnienia. Teraz jest fajnie
W tym tygodniu zrobione zostało kilka rzeczy:
- zmierzona kompresja. Wyniki: na 3 cylindrach 11.5, na 3 wyszło 11.
- wymieniono komplet świec na NGK.
Obie rzeczy zrobiono w StylAuto na Ulanowskiego we Wrocławiu.
Pełnej kontroli został poddany cały wydech. Został wymieniony pierścień ślizgowy (nie wiem czy to dobra nazwa, nie pamiętam, bo był już wyrobiony) i pospawana blacha nad katem. Generalnie tłumikarz był pod wrażeniem całego układu. Już wszystko cichutko pomrukuje, nic nie brzęczy.
Dodatkowo kupiłem nowy akumulator Varta Dynamic Blue 60.
Ponad 1000zł w plecy ale to je Legend, to trzeba dbać.
W innym wątku opisałem moje problemy z wibracjami - prawdopodobnie winny był przewód od podciśnienia. Teraz jest fajnie