Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czy to most?
#1
Witojcie,
zacznę od problemu a potem napiszę co już zrobiłem. Dodam że ten akurat problem wystąpił po remoncie skrzyni.

- Po rozgrzaniu silnika zaczynają się problemy, mam wrażenie jakby autko miało mniej mocy, po postoju np. na światłach jak odpuszczę hamulec ( bez gazu ) autko toczy się ale troszku trzęsie jakbym po pofalowanym asfalcie jechał, to samo dzieje się na 2 biegu - jak dodam gazu problem znika.
- Przy manewrowaniu, skręcaniu tyka zawieszenie przeważnie lewy przód
- szarpie skrzynia przy zmianie na niższy bieg

Co zrobiłem:
- Remont skrzyni ( padła więc musiałem )
- Wymieniłem poduszkę skrzyni
- Wymieniłem przeguby z koronkami ABS ( Urawa )
- Wymieniłem olej w skrzyni ( oryginalny ATF Z1 )

Nie jestem mechanikiem, chłopaki od skrzyni mówią że walnięty jest mechanizm różnicowy i trzeba najprawdopodobniej wymienić cały most.
Ktoś miał podobne objawy/ wie co to może być?

Mam też uszkodzony czujnik ABS ( norma ), czy skrzynia przypadkiem nie bierze odczytu z układu ABS?
Odpowiedz
#2
Na ostatnie pytanie odpowiedź jest nie.
Dyfer jest prawdopodobny, ale czemu fschowcy Ci tego nie sprawdzili przy okazji skrzyni - nie wiem... Na moje od dyfra mogły się zacząć problemy ze skrzynią...
Odpowiedz
#3
Jak można naprawiać skrzynię, a nie sprawdzić dyferencjału?
Jak nazywa się auto dla Roma?


Roomster Uśmiech
Odpowiedz
#4
(02-09-2013, 8:32 )ManiacHST napisał(a): Jak można naprawiać skrzynię, a nie sprawdzić dyferencjału?

Bo skrzynia skrzynią a dyferencjał u nas jest akurat w bloku silnika a nie w skrzyni Uśmiech
Odpowiedz
#5
(02-12-2013, 5:52 )macwall napisał(a):
(02-09-2013, 8:32 )ManiacHST napisał(a): Jak można naprawiać skrzynię, a nie sprawdzić dyferencjału?

Bo skrzynia skrzynią a dyferencjał u nas jest akurat w bloku silnika a nie w skrzyni Uśmiech