Liczba postów: 784
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2010
Reputacja:
6
To co Maniac napisal plus sprawdz tez przewody sztywne, sa przypadki,ze owszem w jedna strone plyn poplynie, ale w srodku moze sie wytworzyc cos w stylu rybiej luski, potem przewod dziala jak zawor zwrotny i klocek nie wraca.
Liczba postów: 226
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: W-wa
wystarczyło zmienić mechanika, odpowietrzyć porządnie hamulce i wszystko bangla.
P.S Jakby ktoś chciał skorzystać z usług Honda Stratus w Warszawie to NIE POLECAM
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
WOW! należy im się order uśmiechu...
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
09-29-2013, 2:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-29-2013, 20:05 przez zibi54.)
I tu bym się zgodził z Maniakiem.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 226
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: W-wa
no dobra, muszę odkopać temat bo zakończyłem prace z silnikiem itd, przegubami, klockami itd a zostaje kwestia kickdowna i szarpania skrzyni.
Jakby się komuś nie chciało czytać, skrzynię mam po remoncie a różnicówka wstępnie przejrzana przez checkera.
A teraz objawy:
Przy zmianie biegów odczuwam delikatne szarpnięcia, najgorzej jest przy zmianie z 1 na 2 bieg czasem jak szybciej przyspieszę to słychać zgrzytnięcie, oraz jak się bardzo powoli rozpędzam przy prędkości około 40kmh jest pier...nięcie jakby mi ktoś w zad wjechał. Dodatkowo po rozpędzeniu samochodu, w momencie kiedy odpuszczam gaz skrzynia od razu wrzuca wyższy bieg z delikatnym szarpnięciem tak jakby chciał przyspieszyć.
Może jestem przewrażliwiony ale wydaje mi się też że po rozgrzaniu ( trasa czy korek ) problemy nasilają się. Przy zmianie z R na D4 oraz przy wrzucaniu na P słychać tyknięcie.
Wyjątki:
-nie dzieje się tak zawsze, bywają dni kiedy ledwo odczuwam zmianę biegu a powyższe objawy występują w łagodniejszej formie.
-lepiej jest na zimnym silniku, czyli wyższych obrotach. Po trasie czy jeździe w korku jest gorzej czyli element się męczy...
- zauważyłem że i kick przy 40kmh występuje tylko przy bardzo powolnym rozpędzaniu, przy większych obrotach tego nie ma albo jest mniej odczuwalne
Czyli... wykluczam skrzynię po pierwsze że jest po remoncie po drugie gdyby była zwalona to powinna szarpać za każdym razem, chyba że to jakiś wałek w skrzyni.
Most był przeglądany ogólnie i podobno nic wielkiego tam się nie dzieje, półośka wymieniona, przeguby wewnętrzne nasmarowane a zewnętrzne wymienione. Sprawdzaliśmy u checkera jeżdżąc przód - tył , podobno czuć na półośkach szarpnięcie, czyli różnicówka która podobno wygląda dobrze. Nic mi nie przychodzi do głowy co to może być, ktoś coś w takim temacie działał?