05-19-2013, 3:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-19-2013, 3:41 przez HONDA 2013.)
-
wrazenia sa bardzodobre choc mialam problem z akumulatorem bo przy starcie spadal prad za bardzo co resetowalo computer gazowy i auto chodzilo na benzynie i trzeba bylo je manualnie przelaczyc na gaz. przejechalam dopiero jakies 500km i powiem wam szczerze, ze zaluje ze nie zalozylam tego gazu 50tys km temu...
auto ma troszeczke slabsza reakcje na gaz.. tzn po wcisnieciu potrzebuje 1 sek na zastanowienie na bezynie tego nie bylo..
no ale roznica w kosztach bardzo wyczuwalna, odrazu pojechalam na zakupy.
No to jest nas już więcej .
Ja po zakupie Legenda KA9 (po lifcie) silnik 3,5 - 208 KM zaraz na drugi dzień postawiłem auto w zakładzie monterskim LPG.
Gość to fanatyk LPG, cały program główny zakładu opiera się na montażu instalacji LPG. Zamontował mi STAG-a 300 z jego własnymi wynalazkami, reszta instalacji to składanka różnych firm, tworząca całość podobno nie do zniszczenia i łatwość w serwisowaniu.
Cena za taką instalację to 3800 zł z 5 letnią gwarancją, przeglądy co 20.000 km.
Jestem bardzo zadowolony, zmiana parametrów silnika mało zauważalna, ale jednak jest. Na benzynie jest żywszy, niewielka różnica, ale czuć pod nogą. Silnik zbiera się wolniej i jest mniej elastyczny, coś za coś .
O kosztach eksploatacji samochodu nawet nie wspominam, oszczędność podczas tankowania jest zauważalna i to bardzo.
Pzdr.
wrazenia sa bardzodobre choc mialam problem z akumulatorem bo przy starcie spadal prad za bardzo co resetowalo computer gazowy i auto chodzilo na benzynie i trzeba bylo je manualnie przelaczyc na gaz. przejechalam dopiero jakies 500km i powiem wam szczerze, ze zaluje ze nie zalozylam tego gazu 50tys km temu...
auto ma troszeczke slabsza reakcje na gaz.. tzn po wcisnieciu potrzebuje 1 sek na zastanowienie na bezynie tego nie bylo..
no ale roznica w kosztach bardzo wyczuwalna, odrazu pojechalam na zakupy.
No to jest nas już więcej .
Ja po zakupie Legenda KA9 (po lifcie) silnik 3,5 - 208 KM zaraz na drugi dzień postawiłem auto w zakładzie monterskim LPG.
Gość to fanatyk LPG, cały program główny zakładu opiera się na montażu instalacji LPG. Zamontował mi STAG-a 300 z jego własnymi wynalazkami, reszta instalacji to składanka różnych firm, tworząca całość podobno nie do zniszczenia i łatwość w serwisowaniu.
Cena za taką instalację to 3800 zł z 5 letnią gwarancją, przeglądy co 20.000 km.
Jestem bardzo zadowolony, zmiana parametrów silnika mało zauważalna, ale jednak jest. Na benzynie jest żywszy, niewielka różnica, ale czuć pod nogą. Silnik zbiera się wolniej i jest mniej elastyczny, coś za coś .
O kosztach eksploatacji samochodu nawet nie wspominam, oszczędność podczas tankowania jest zauważalna i to bardzo.
Pzdr.
HONDA Legend KA9 2000r.