Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEGEND 2007 - jaki LPG ???
#31
(06-27-2013, 3:14 )kala40 napisał(a): Witam! pozwolę sobie podłączyć pod temacik, mianowicie mam zamiar założyć LPG do mojej KB1, podjechałem pod dwa warsztaty, w jednym monter podpiął się pod OBD, posprawdzał, popatrzył na silnik i stwierdził że silnik jest V-tekiem III generacji i jest mocno spłaszczony i nie ma miejsca bezpośredniego podpięcia wtryskiwaczy wobec czego po montażu mogą występować często następujące sytuacje:
-parametry silnika będą znacznie odbiegać od oryginału,
-podczas hamowania może mi gasnąć silnik, ponieważ wtryskiwacze muszą być wyciągnięte na zewnątrz, a to zwiększy odległość do około 30-35 cm, ponieważ nie ma innej możliwości ich montażu.
Podjechałem więc do kolejnego zakładu gdzie Panowie pooglądali, sprawdzili i stwierdzili że nie ma problemu, gdyż ważne jest aby odległości były jednakowe dla wszystkich wtryskiwaczy więc wszystko powinno działać prawidłowo.

i co wy na to szanowni koledzy? Chętnie poczytam wasze opinie
Pozdrawiam
Adam

Adam,
Nie korzystaj z usług warsztatu nr 1 Uśmiech
Resztę opowiem Ci przez telefon.
Odpowiedz
#32
"Peter", jeżeli możesz to napisz do mnie na PW.
Pozdrawiam
Odpowiedz
#33
Witam Wszystkich Użytkowników forum! Uśmiech

Jestem już prawie zdecydowany na zakup KB1,
ma to być samochód 2006 wzwyż.

Mam dwa pytania.

1. Czy w okresie produkcji występowały jakieś istotne zmiany
typu- "kupuj po 2007 roku bo wtedy poprawiono to i tamto"

2. Czy dobrze rozumiem, że butlę gazową montuje się w miejscu koła zapasowego? Jaką można tam upchać maksymalną wielkość butli ?

Pozdrawiam Uśmiech
Odpowiedz
#34
Odpowiem Ci tylko na 2 pytanie ... Butla 55L czyli tankowania 42-43L
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#35
(08-14-2013, 3:30 )K278 napisał(a): Odpowiem Ci tylko na 2 pytanie ... Butla 55L czyli tankowania 42-43L

Dzięki wielkie za odp. Mogę już sobie mniej więcej zasięg wyliczyć.

Jeszcze dwa pytania:

Czy występują w KB1 reflektory skrętne (te główne, nie halogeny) ?

I ile (mniej więcej) obrotów ma silnik przy prędkościach autostradowych - typu 160, 180 ?
Odpowiedz
#36
PO CO CI GAZ?
Odpowiedz
#37
dla ekonomii jazdy zapewne
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#38
tak auto psuc biedna honda((
Odpowiedz
#39
(08-15-2013, 0:37 )dariusz2880 napisał(a): tak auto psuc biedna honda((

Jestem nowy na forum i nie chcę się zbytnio rządzić,ale prosiłbym moda o jakieś ostrzeżenia czy usuwanie niepotrzebnych postów.
Chyba każdy woli, aby panował tu jakiś ład.

Człowiek chce się paru rzeczy dowiedzieć przed zakupem a tu takie kwiatki, że na litość się zbiera Uśmiech

Ponawiam pytanie, jak auto spisuje się przy prędkościach przelotowych 160 wzwyż. Czy nie jest zbyt mocno odczuwalny brak 6 biegu? Jakby ktoś opowiedział o swoich odczuciach to chętnie poczytam Oczko

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#40
(08-15-2013, 2:56 )Tomek napisał(a):
(08-15-2013, 0:37 )dariusz2880 napisał(a): tak auto psuc biedna honda((

Ponawiam pytanie, jak auto spisuje się przy prędkościach przelotowych 160 wzwyż. Czy nie jest zbyt mocno odczuwalny brak 6 biegu? Jakby ktoś opowiedział o swoich odczuciach to chętnie poczytam Oczko

Pozdrawiam.

Ja czesto z takimi predkosciami nie latam ale zdarzalo sie kilka razy i w moim odczuciu samochod nadal bardzo dobrze ciagnie przy tych predkosciach i jednoczesnie jest cicho. Legend jest naprawde bardzo dobrze wyciczony i spokojnie przy tych predkosciach mozna podrozowac, rozmawiac bez zbytnich uciazliwosci.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości