04-15-2015, 3:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-15-2015, 3:48 przez fontisgombault.)
Warto jednak sprawdzić stan luzu zaworów po mniejszym (np. 20kkm) przebiegu niż to wynika z manuala. Nawet gazownicy, a nie mają w tym żadnego interesu, zalecają częstszą kontrolę. Ja dotychczas we wszystkich hondach sprawdzałem zawory co 20kkm i zdarzało się, że były podparte. Nie dalej jak 2 tygodnie temu sprawdzałem zawory w KB1 po 25kkm i luzy zaworowe były znacznie skasowane w stosunku do nastaw fabrycznych. Tak więc chociaż kontrola luzu kosztuje 350 PLN może warto.
A propos cen to chciałem spytać czy nie znacie w prawobrzeżnej Warszawie lub po jej wschodniej stronie (Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin) przyzwoitego warsztatu, który zrobiłby mi przegląd STAga po 40kkm. Mój dotychczasowy serwis zażyczył sobie 250PL, a przecież komplet filtrów do fazy ciekłej i lotnej nie kosztuje więcej niż 40 PLN.
A propos cen to chciałem spytać czy nie znacie w prawobrzeżnej Warszawie lub po jej wschodniej stronie (Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin) przyzwoitego warsztatu, który zrobiłby mi przegląd STAga po 40kkm. Mój dotychczasowy serwis zażyczył sobie 250PL, a przecież komplet filtrów do fazy ciekłej i lotnej nie kosztuje więcej niż 40 PLN.