11-12-2015, 6:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2015, 7:01 przez arek@epoczta.pl.)
Dla pewności poszukałem w Polsce innego zakładu STAG, który zaproponował mi identyczne rozwiązanie...
Kompletacja zestawu:
sterownik: STAG 300 6 Q-MAX PLUS
wtryskiwacze: 6x BARRACUDA o zwiększonej wydajności
reduktory: 2x AC R01
cena: 3900zł
Oraz zadałem też pytania o błędy i konieczność stosowania płynu lubryfikator
otrzymałem dość konkretną odpowiedź dlagego zamieszczę ją:
Co do V generacji to próbowałem ustalić czy opłaca się tu montować taką instalację i okazuje się że nie ma to sensu...
Kompletacja zestawu:
sterownik: STAG 300 6 Q-MAX PLUS
wtryskiwacze: 6x BARRACUDA o zwiększonej wydajności
reduktory: 2x AC R01
cena: 3900zł
Oraz zadałem też pytania o błędy i konieczność stosowania płynu lubryfikator
otrzymałem dość konkretną odpowiedź dlagego zamieszczę ją:
Cytat:Po odpowiedniej regulacji kontrolka nie będzie się zapalać. Sterownik STAG 300 Q-MAX plus jest połączony ze sterownikiem benzynowym i cały czas na bieżąco wprowadza korekty składu mieszanki na podstawie parametrów STFT ( krótkoterminowa korekta składu mieszanki) sterownika benzyny.
Lubryfikator jest zalecany i do niedawna było to jedyne rozwiązanie zabezpieczające gniazda zaworowe. W Pana aucie nie będziemy musieli montować tego urządzenia dzięki nowym możliwościom sterownika gazu. Zastosowano w nim 32 bitowy procesor co daje nam możliwość jednoczesnego dotrysku benzyny w krytycznych dla silnika momentach- w starszych sterownikach nie było takiej możliwości w w większości konkurencyjnych sterowników ciągle nie ma. Dodanie 5-10% paliwa przy dużych obciążeniach zapewni odpowiednią ochronę. Paliwo podawane będzie tylko wtedy kiedy trzeba, a nie jak w podciśnieniowych lubryfikatorach- najwięcej na wolnych obrotach( bo tam jest największe podciśnienie). Sterowany elektronicznie lubryfikator który dawkuje płyn w zależności od obrotów to koszt minimum 500zł bez ceny montażu, a dzięki funkcji nowego sterownika jesteśmy w stanie zrobić to w cenie.
W ramach 2 letniej gwarancji zobowiązany Pan będzie do serwisu co 10 tys. km. Koszt całkowity wizyty to 50zł
Co do V generacji to próbowałem ustalić czy opłaca się tu montować taką instalację i okazuje się że nie ma to sensu...