11-17-2015, 8:03
(11-12-2015, 7:31 )dariusz2880 napisał(a): DlacZego niema to sensu?
(11-17-2015, 4:50 )kala40 napisał(a): Co za bzdury, jeżdżę na STAG-u, za który zapłaciłem 5 tys, zrobiłem na nim już w granicach 100 tys km i absolutnie zero problemów z czymkolwiek. A dodatkowo STAG ma najbardziej przyjazną elektronikę na ew. modyfikacje w przyszłości. Lepiej kolego nie zasięgaj rad u takich fachmanów.
Dzięki ,
Rozmawiałem dziś z innym gazownikiem , który robil legendy wcześniejsze modele i robił instalacje w hondzie odyssey rownież z 2007 roku 3.5 z tym, ze tam dwa cylindry są odłączane ,taka ekonomiczniejsza wersja i mówi ze montuje od lat Stag do takich silników .
Zaproponował podobno .dobrze sprawdzony u nas w Polsce jeden reduktor lovatto chyba taki do 400 km, elektronika Stag QMax , wtryskiwacze ac03 lub Hana w sumie w cenie 3500
irozmawialem chwile odnośnie tych instalacji które robił to ma rożne auta juz za sobą oraz rożne doświadczenia z innymi instalacjami ...
Mówił ze owszem BRC plug&drive jest rownież dobra tylko ze BRC ma problemy do przyznawania się do błędów nawet gdy ewidentne padło coś np wtryskiwacze toi nie chętnie przyjmują podobno uszkodzony produkt.
To mnie jako klienta nie interesuje oczywiście w trakcie aktualnej gwarancji jednak mówi o firmie z Włoch swoje...
Coraz trudniej mi podjąć decyzje bo codziennie coś nowego ale wiedzy lepiej mieć więcej jak mniej.
wlasciwie niewiele jest tu na forum osób które mogą się podzielić swoim doświadczeniem ze Stag , to była pierwsza wypowiedz , dzięki ?
Dzięki.