11-22-2015, 18:06
Zupelnie po fakcie zorientowalem sie,ze komentuje kwestie gazu do innego modelu, moje wypociny traca troche na aktualnosci, bo przeciez ja mecze 205-konna wersje, starsza generacje. Niemniej jednak doswiadczenia z tak powiedzmy kiepsko wyposazona instalacja(w sensie wartosci komponentow i w zwiazku z tym oczekiwanej jakosci) pozwalaja mi ekstrapolowac wnioski na mocniejszy silnik.
Co do moich spadkow, nie mam plikow pod reka,ale jak bede sie zblizal z interfejsem do auta, to postaram sie zrzucic pare odczytow, jesli nadal wydaje sie to interesujace. U mnie instalacja jest ustawiona na 1.0-1.1 bar(przy nagrzaniu silnika). Z moich obserwacji spadek cisnienia przy WOT wynosil nie wiecej niz 0.1 bar. Klopoty pojawialy sie tylko i wylacznie, kiedy zblizam sie do rezerwy gazu, wtedy rzeczywiscie pelne otwarcie przepustnicy powoduje duzy spadek i alarm instalacji gazowej. Jednak mysle,ze inny reduktor niewiele zmienilby w sytuacji, jesli gazu w butli po prostu prawie nie ma.
Co do moich spadkow, nie mam plikow pod reka,ale jak bede sie zblizal z interfejsem do auta, to postaram sie zrzucic pare odczytow, jesli nadal wydaje sie to interesujace. U mnie instalacja jest ustawiona na 1.0-1.1 bar(przy nagrzaniu silnika). Z moich obserwacji spadek cisnienia przy WOT wynosil nie wiecej niz 0.1 bar. Klopoty pojawialy sie tylko i wylacznie, kiedy zblizam sie do rezerwy gazu, wtedy rzeczywiscie pelne otwarcie przepustnicy powoduje duzy spadek i alarm instalacji gazowej. Jednak mysle,ze inny reduktor niewiele zmienilby w sytuacji, jesli gazu w butli po prostu prawie nie ma.