(12-14-2015, 18:10 )arek@epoczta.pl napisał(a): Słuchając Waszych niektórych wypowiedzi można odnieść wrażenie że czegoś Wam bardzo brakuje albo pomyliliście forum, może poszukajcie coś forum dla pszczelarzy... ;-)1) czy gaz sie wlacza sam na P lub N (na niskich obrotach po prostu)?
Gazownik dostroił instalację STAG po wymianie świec na identyczne jakie miałem wcześniej zainstalowane, teraz mam nowe wraz z nową instalacją i przejechałem jakieś 600 km nie szarpie, przyspiesza jest dużo lepiej, na autostradzie w mieście na drogach krajowych - nie oszczędzałem auta ale także testowałem na spokojnych obrotach aby wyczuć jazdę na gazie , porównywałem do benzyny po przełączeniu i nie znalazłem jakiś różnic.
Po wymianie świec instalacja została ponownie dostrojona do auta i w tej chwili nie ma uwag.
Spotkałem się z osobami w realu mającymi instalację STAG w mercedesach AMG, w silnikach 8V o dużo większej mocy od legendy, audi, lexus, Honda jak również spotkałem osobę która ma ten silnik w odyssei -
nie ma żadnych przeciwwskazań do używania tej instalacji pod warunkiem poprawnej konfiguracji i wyboru dobrego osprzętu...
Reduktor 400KM Lovato oraz wtryski Hany po 60KM każdy dają radę... do tego zostały zastosowane najlepsze dostępne na rynku węże.
Instalacja za 3500 zł pod warunkiem fachowego montażu. po co przepłacać i oddawać do Włoch kasę jeśli to oni przyjeżdżają do Polski na przeszpiegi i podglądają nasze technologie.... ?
Chyba że lubimy wspierać rynek UE za wszelką cenę pomijając nasz rodzimy rynek.
Cóż - ze wszystkich wątków dziękuję osobom które wniosły coś sensownego podając konkretne dane techniczne oraz propozycje konfiguracji.
2) Sprawdz czy przy pelnym gazie (but w podlodze) nie miga Ci zielona dioda od wlacznika gazu.
3) jakiej firmy sa weze?