12-21-2015, 18:16
Problemy natury eksploatacyjnej, jak w kazdym aucie. Mity o tym ze paliwo niszczy silnik trzeba zwalczac, tylko wadliwy system zasilania powoduje patologie, a nie sam czynnik czyli LPG.
Odnosnie przelaczania na benzyne, to szczerze mowiac nie pochwalam takiego rozwiazania, bo tak jak kolega wspomnial,to jest ukrywanie niedoskonalosci instalacji(czyt. regulacji). Ja osobiscie nie mam takiego rozwiazania, moze rzeczywiscie przy 5-6 tys obr/min instalacja nie wyrabia sie tak jak w nizszym zakresie, ale z drugiej strony ja inaczej eksploatuje auto, sporadycznie przekraczajac 4 tys obr/min. Niemniej jednak, jesli juz wyprzedzam i musze zredukowac bieg i przycisnac, to nie czuje zadnego dyskomfortu, takze walcz o brak przelaczania. BTW, nie czujesz zwloki czasowej przy przelaczaniu zanim benzyna juz zasila silnik, takiego minimalnego szarpniecia(braku mocy)? Gdyby cos takiego wystepowalo,to nie bedzie to zdrowe dla poduszek silnika i skrzyni.
Odnosnie przelaczania na benzyne, to szczerze mowiac nie pochwalam takiego rozwiazania, bo tak jak kolega wspomnial,to jest ukrywanie niedoskonalosci instalacji(czyt. regulacji). Ja osobiscie nie mam takiego rozwiazania, moze rzeczywiscie przy 5-6 tys obr/min instalacja nie wyrabia sie tak jak w nizszym zakresie, ale z drugiej strony ja inaczej eksploatuje auto, sporadycznie przekraczajac 4 tys obr/min. Niemniej jednak, jesli juz wyprzedzam i musze zredukowac bieg i przycisnac, to nie czuje zadnego dyskomfortu, takze walcz o brak przelaczania. BTW, nie czujesz zwloki czasowej przy przelaczaniu zanim benzyna juz zasila silnik, takiego minimalnego szarpniecia(braku mocy)? Gdyby cos takiego wystepowalo,to nie bedzie to zdrowe dla poduszek silnika i skrzyni.