Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEGEND 2007 - jaki LPG ???
tzn jak zestroić? zubożyć mieszankę żeby obniżyć ciśnienie? pierwszy krok do spektakularnej awarii Oczko
Odpowiedz
(12-23-2015, 4:04 )pablo diablo napisał(a): tzn jak zestroić? zubożyć mieszankę żeby obniżyć ciśnienie? pierwszy krok do spektakularnej awarii Oczko

jednak problem ciśnienia odpada
jest stabilne  i nie rośnie już

może problemem jest długość wężyków od wtrysków do kolektora
pomału kończą się koncepcje a problem szarpania nie znika

Link do sposobu instalacji:
https://onedrive.live.com/redir?resid=87...hoto%2cjpg

Długość tych węży to jakieś > 20 cm

Jak u Was wygląda sprawa długości ?
Odpowiedz
zmień fachowca w takim razie
Odpowiedz
Mnie intryguje ta wartosc cisnienia, ktora podales, bo jesli rzeczywiscie jest na 1.35 [bar],to jest wg mnie bardzo wysokie i moze doprowadzic do szybkiej smierci wtryskow. Sam fakt,ze tak wysoko podkrecili cisnienie wynika pewnie z tego,ze nie wystarczalo im wydatku gazu,tyle tylko,ze w takiej sytuacji powinni byli sie zastanowic nad tym, co ten wydatek ogranicza(najbardziej prawdopodobne wydaja sie wtryski i srednice dysz). Jak doktoryzowalem sie nad instalacja gazowa, to doczytalem sie,ze dobrze zestrojona instalacja, powinna pracowac przy 1 [bar], jesli ktos nie mogl sobie poradzic z regulacja, to wtedy podkrecal na 1.1 lub troche wyzej,ale w przypadku wtryskow HANA cisnienie powyzej 1.2 nie bylo juz rekomendowane ze wzgledu na drastyczny spadek zywotnosci.
Szkoda ze "gaziarz" nie powiedzial jak zmienia sie temperatura reduktora, bo sama wartosc cisnienia 2 bar, pojawiajaca sie w momencie zamkniecia przepustnicy jest intrygujaca? Czemu tak sie pompuje reduktor? Jak kojarze zachowanie sie swojego reduktora(podobnie jest z innymi z jedna komora ogrzewania gazu), to owszem jak jest zimny, to cisnienie jest wyzsze(ot fizyka pv=MRT), siegalo w ekstremalnych sytuacjach 1.6, po czym spadalo do 1.15-1.2 po rozgrzaniu. Istotne jest to,ze jak mialem auto wyregulowane na takim, wzglednie wysokim, cisnieniu, to owszem pracowal w miare jak byl nagrzany,ale nie radzil sobie w fazach przejsciowych(rozgrzewanie, ponowne odpalanie po 2,3h postoju). Pozniej jak juz pobawilem sie dyszami i ustawilem cisnienie w okolicy 1 bar(potrafi spasc przy ostrym bucie do 0.9), to instalacja stala sie mniej wrazliwa na zmiany temperatury, co zreszta bylo moim celem. 
Dodatkowo opisujesz te sytuacje z szarpnieciem i czytam,ze odbywa sie to przy duzej predkosci, wiec przy zamknietej przepustnicy(wtrysk jest wylaczony, silnik nie generuje ciepla) zle umiejscowienie reduktora mogloby powodowac intensywne chlodzenie(dlatego tak mnie intryguje,co zobaczyl "gazownik" na swoim ekranie). 
Odeslalbym Cie do lektury LPG-forum, bo tam jest wiele osob, ktore maja przede wszystkim mnostwo doswiadczenia, ja tam znalazlem wiele wskazowek. Moglbys rzucic temat swojej instalacji,podac komponenty i zapytac o cisnienie, bo wydaje mi sie,ze tutaj moze lezec problem. 
Odpowiedz
Makukurak, cisnienie powinno sie chyba uzalezniac od specyfikacji wtryskiwaczy. Czyli na patrzymy w jakim przedziale wtryski maja sie dobrze i do takiego powinniśmy dążyć. Różne wtryski maja troszkę inaczej. Tak samo reduktory mają swoj optymalny przedział ciśnienia.
Dla hany producent niby podawał dość wysoko (nie pamiętam). Skąd masz info że przy 1.35 żywotność się skróciła? Tego nie słyszałem.
Odpowiedz
Ad temat to też już dawno polecalem lpg-forum i gorąco zalecam lekturę instrukcji staga jak masz czasOczko. Wszystkie elementy są połączone i może być tak że ze względu na złą instalke nie będzie dało się wyregulowac. Poprawka w jednym miejscu zepsuje coś w innym i tak w kółko. Oczywiście nie mówię że tak jest w Twoim przypadku. Takie ciśnienie może być wynikiem wielu rzeczy po prostu.
Odpowiedz
Witam ponownie,
instalację udało się panom gazownikom zestroić w końcu po kilku kolejnych próbach...
Nie szarpie i nie ma póki co problemów
To wysokie ciśnienie to coś źle wyregulowane i zostało wyeliminowane.
Na razie mam przejechane jakieś 400km i nie było problemów, oby tak dalej...
Nie mam programu i kabla aby sie podłączyć do komputera w samochodzie mógłbym wtedy podać jakieś parametry jak jest w ej chwili wszystko ustawione.
Odpowiedz
panowie jaki polecacie gaz zeby nie było problemów jak w przypadku u arkapoczty?

Jak z motorem nic sie nie dzieje?
Odpowiedz
U arka problemem nie byl gaz, tylko gazownicy, ktorzy nie do konca zestroili instalacje.
Odpowiedz
Witajcie w Nowym roku ;-)
przejechałem od ostatniego posta jakieś 1500 km i jest ok
spalanie bardzo podobne do benzyny może 1 litr więcej to chyba trochę zależy od jazdy...

zastanawiam się czy mimo tego że już jest ok czy nie ustawić benzyny od mniej więcej 4200 obr./min
?
dodatkową opcją tego sterownika jest również dotrysk benzyny w trakcie użytkowania
ale nie chciałbym tego zlecać w zakładzie w którym miałem ten montaż.

Gazownicy naprawdę się starali to zestroić ale nie wychodziło im to jakoś od razu w konsekwencji byłem wielokrotnie zmuszony na powrót do wasztatu na ponownąregulację, nie chcę tego już powtarzać
dlatego poki co niech to będzie jak jest a jak będę w okolicy gazownika mającego doświadczenia z tym silnikiem to może coś zlecę do zmiany

pozdrowienia
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości