10-24-2018, 17:29
(02-13-2016, 23:16 )arek@epoczta.pl napisał(a): cześć,
wymienione zostały następujące nie pasujące elementy instalacji:
- reduktor na KME Gold
- listwa wtryskowa 2 x Barracuda o powiększonej mocy
ponownie został ustawiony cały system
W tej chwili po przejechaniu ponad tysiąc KM nie ma żadnych "rwań"
Auto przyspiesza bardzo przyzwoicie a zużycie w "normie".
Podsumowując wiele zależy od doświadczenia mechaników. Czasem można trafić na mniej doświadczonych w takich samochodach ale uczciwych , na szczęście dla mnie ja na takich trafiłem i mam praktycznie nową instalację po przejechaniu kilku tysięcy ale z efektem zadowalającym i w dobrych pieniądzach - przypomnę że instalacja ta to koszt 3500 zł brutto !
pozdr.
Witam ponownie
odpowiadam na mój własny post ponieważ znowu kupiłem Hondę Legend i znowu będę instalował w niej gaz
Poprzednio w 2016 roku miałem zestaw
Stag qmax
- reduktor na KME Gold
- listwa wtryskowa 2 x Barracuda o powiększonej mocy
Ogólnie po wielu bitwach w warsztacie montującym udało się wtedy zestroić zestaw ale że musiałem auto sprzedać szkoda bo był to piękny egz to komuś zrobiłem przysługę..
Tym razem trafiłem jeszcze ładniejszy egzemplarz
Teraz pytanie czy dalej stag a jeśli tak to czy sterowanie się zmieniło już nie qmax?
Rozumiem że reduktor KME GOLD i listwy wtrysk Barracuda są OK
Na co byście zwrócili uwagę?
Montaż w Szczecinie - kogo polecacie ?