Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Honda Legend 92r KA7 w Sedanie w wydaniu Grzesiek
#1
Hej,
w końcu zabrałem się do napisania tego wątku. Długo mi zeszło, ale teraz mam już większość części, więc z tygodnia na tydzień prace powinny postępować i będę mógł pokazać jakieś zmiany. Na początek co mam, a potem co chce mieć:

Model: KA7
Rok produkcji 1992
Przebieg: 305 000 (aczkolwiek z jeden tyś nie działał VSS, więc może ciut więcej : P)
Skrzynia: Automat
Kolor: Srebrny metallic
Silnik: 3.5 V6 (SWAP) + LPG (Stag 300 plus.. chyba)
Kraj zakupu/pochodzenia: Polska/Niemcy
Modyfikacje: brak

Jak kupiłem samochód to zacząłem od rzeczy najważniejszych czyli zawieszenie, więc tak w połowie grudnia Legend otrzymał nowy drążek kierowniczy lewy + osłonka, prawy wahacz, lewy wahacz i coś tam jeszcze (ogólnie rachunek około 1000zł). Dodatkowo udało mi się dorwać VSS, który też siedzi już w samochodzie i się cieszy z nowego właściciela.

W połowie lutego wymieniony przewód paliwowy, bo stary zbutwiał.
Sprawdzałem też samochód pod kątem szczelności głowicy i wszystko jest ok.
To by było na tyle co w samochodzie zrobiłem. Teraz trochę o tym co zamierzam zrobić:
1. Naprawa klimy - nie działa skraplacz klimy i teraz majstrzy szukają mi czegoś co można by łatwo przerobić. Możliwe, że uda im się ściągnąć oryginał, ale tego dowiem się dopiero w przyszłym tygodniu i wtedy też bym chciał to zrobić. Dodatkowo tutaj napełnienie, odgrzybienie, oleje, smary i wsio z klimą.
2. Wymiana kiery - kupiłem jedną w lepszym stanie z super opcją "ciszej głośniej" do radyjka : ) więc będzie podmianka
3. Wymiana całych zegarów - licznik kilometrów czasami się zacina, więc kupiłem od Acury za 50 zł. Też podmienię.
4. Wymiana anteny- dzisiaj na myjni BP ujebało mi połowę anteny, która została po ostatnim właścicielu, więc nie pozostaje mi nic innego jak wymienić ustrojstwo. Paczka w drodze
5. Leci mi delikatnie olej z przednich amorów, więc raczej do wymiany (zobaczymy co mechanik powie) - 4 amory już kupione
6. Zakupiłem również podłokietnik z cupholderem, więc nie omieszkam go szybko zamontować : )
7. Nie działa szyba z tyłu - chce żeby zaczęłaUśmiech
8. Nie działają spryski świateł- nowe już w drodze
9. Wycieraczki też w drodzę, ale to małe piwo
10. Kupiłem tez komplet lamp i zastanawiam się, czy nie przerobić ich na xenony.. Jak myślicie warto ?? Będzie zauważalna różnica w widoczności?
11. Dodatkowo też chce wymienić wszystkie oleje i filtry do skrzyni biegów oraz silnika. Już na nich czas
12. Kupiłem również osłonki na światła rejestracji z tyłu, więc też wymiana
13.Klapka od wlewu paliwa się nie trzyma -naprawa

Jak już uporam się z tymi wszystkimi rzeczami to wprowadzam drugi poziom zabawy czyli skóry i karoseria.

Chce albo kupić bardzo dobre skóry na przód (albo wszystkie), albo zrobić wszystko od nowa. Może macie jakiś ludzi, co dobrze robią fotele w okolicach Gdańska, Elbląga, Olsztyna??

Po tym zabiegu jak już przyjdzie wiosna to oddaje samochód do blacharza a tam wymiana progów, wspawanie reparaturek na nadkola, malowanie tych elementów, które wymagają malowania, spryskanie czymś od korozji, oraz super polerka i myślę, że wtedy już będę mógł powiedzieć dość : )

Aha.Zapomniałem dodać, że jeszcze chce włożyć zmieniarkę płyt. Czy ktoś się orientuje czy jak w standardzie jej nie miałem, to kabel w bagażniku do podłączenia jest, czy muszę sobie go przeciągnąć?

P.S. 2
Słabo mi działają spryskiwacze tak przy 130-150km, czy to kwestia przedmuchania czy tak już po prostu w tym modelu jest? Po prostu strumień nie dolatuje do góry szybyUśmiech
Zdjęcia:
[Obrazek: 2013-03-15175246_zpsa183dee6.jpg]
[Obrazek: 2013-03-15175252_zps78bc7d2a.jpg]
[Obrazek: 2013-03-15175308_zpsf0a23a6f.jpg]
[Obrazek: 2013-03-15175316_zps8f56dbf3.jpg]
[Obrazek: 2013-03-15175320_zpscefbba50.jpg]
[Obrazek: 2013-03-15175330_zps3696f718.jpg]
[Obrazek: 2013-03-15175341_zps2d7d2fbb.jpg]
[Obrazek: 2013-03-15175350_zps51e5bb84.jpg]
Odpowiedz
#2
O, to lubię - naprawdę kompleksowe podejście!

Sporo już zrobiłeś z rzeczy jak najbardziej istotnych - mechaniki.

Na razie najlepiej się prezentuje od przodu i od tyłu, ale co warte podkreślenia - ona chyba nigdy nie miała wymienianych reperaturek tylnych nadkoli - nadal są tam fabryczne gumowe osłonki.

Kibicuje dążeniu do perfekcji!

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
#3
To jest Legendka po Yogim, a wcześniej KAzimierz Kluba, go użytkował, więc to bardzo możliwe, że większość jest jeszcze w oryginaleUśmiech
Odpowiedz
#4
dobra baza do wyprowadzenia.

powodzenia w walce z żelazem ;-)

struga ze spryskiwacza dolatuje na środek szyby i to chyba optymalna wysokość, bo przy 130/150 powinna się struga rozpłynąć wyżej po powierzchni szyby.
v6
Odpowiedz
#5
spore plany względem auta, oby wszystko się udało. Mam nadzieje, że mycie na stacji BP było po raz pierwszy i ostatni Uśmiech
Odpowiedz
#6
(03-17-2013, 7:52 )maciej343 napisał(a): spore plany względem auta, oby wszystko się udało. Mam nadzieje, że mycie na stacji BP było po raz pierwszy i ostatni Uśmiech
chciałem jechać na myjnię ręczną, ale już było po 15 w sobotę, więc stąd BP. Raczej ostatni razUśmiech
Odpowiedz
#7
Dobra udało się dzisiaj wymienić zegary, założyć nowe wycieraczki, naprawić klapkę wlewu paliwa, zamontować cupholder oraz wmontować przycki po lewej stronie kiery do robienia dzwiękuUśmiech
I tutaj rodzi się pytanie, co te przyciski mają za zadanie robić? Bo mi to nie działa w ogólę. Niby wszystko podłączone jest okej. Czy o czymś zapomniałem??
Odpowiedz
#8
O taśmie? Uśmiech
Odpowiedz
#9
Uśmiech Podłączenie te, które idzie z kostki tak? czy jest inna taśma?
i co te przyciski mają robić?Uśmiech
(03-25-2013, 6:09 )jarolissimus napisał(a): O taśmie? Uśmiech
Odpowiedz
#10
Głośniej/ciszej/zmiana źródła dźwięku.

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości